İSTANBUL FİNALİNİN ADI BELLİ OLDU..

Son güncelleme: 06.05.2005 06:10
  • Finalin adı : LİVERPOOL-MİLAN
    Dün akşam oynanan PSV-Milan maçının ardından son gülen Milan oldu 3-1

    İtalyan ekibi, 2-0'lık avantajla gittiği Eindhoven deplasmanında öldü öldü dirildi, 90+1'de bulduğu golle sevindi. Olimpiyat Stadı'ndaki finalin ismi Liverpool-Milan olarak gerçekleşti

    Şampiyonlar Ligi'nde Liverpool'un ardından İstanbul'daki finale yükselen diğer takım PSV Eindhoven'a 3 - 1 yenilmesine rağmen İtalya'nın Milan ekibi oldu.
    San Siro'daki maçı 2-0 kazanan Kırmızı - Siyahlılar, Hollanda'da soğuk terler döktüler. Mücadeleye çok iyi başlayan Eindhoven, maçı uzatmaya taşıyacak iki farklı skora 9. dakikada Ji - Suna Park ve 65'te Philip Cocu'nun golleriyle ulaştı. Herkes maçın uzatmaya gideceğini düşünürken, 90+1'de Ambrosini'nin kafa golü Philips Stadı'ndaki 35 bin taraftarı şoka uğrattı. Milan bu sonuçla tur biletini garantiye alırken, Eindhoven'a bir dakika sonra yıldız ismi Cocu ile bulduğu gol yetmedi.
    Milan, 25 Mayıs'ta Olimpiyat Stadı'ndaki finalde kupaya ulaşırsa Süper Lig şampiyonu temsilcimiz gelecek sezon devler ligine ön eleme oynamadan katılma hakkını elde edecek.
#05.05.2005 07:27 0 0 0
  • İnşallah Milan kazanır
#05.05.2005 07:34 0 0 0
  • Liverpool kupayi alacak bence.
    Tesekkürler Kurtjara Dostum ellerine saglik
#05.05.2005 12:44 0 0 0
  • Paylaşım için teşekkürler...
#05.05.2005 13:04 0 0 0
  • PSV - Milan Maçında hakeden tarafın kazanmadığı kanısındayım.Artık bu saatten sonra inşallah finalde Milan kazanır demekten başka birşey kalmadı
#05.05.2005 20:05 0 0 0
  • Valla ben Chalsea ve Milan In oynamasını isterdim açıkçası ama Chalsea verilen derste güzeldi Psv Tarafından
#06.05.2005 06:10 0 0 0