Tüm Ankaralılar Buraya

Son güncelleme: 19.11.2013 20:56
  • Tüm Ankaralılar buraya - Ankaralıların Buluşma Noktası - Ankaralıların Tanışma Yeri

    Merhaba Arkadaşlar;

    Aslen Ankaralıyım.ama başka bir şehirde yaşamaktayım.istedim ki tanışıp ankara hakkında konuşalım:)

    Tüm hemşerilerimi bekliyorum
#17.05.2009 13:13 0 0 0
  • Konuda Nie MEsaj Yok Tüm ANKARA ßuraya :D
#05.10.2009 08:13 0 0 0
  • hoşgeldiniz yasaonur nerelisiniz..
#05.10.2009 12:37 0 0 0
  • ANKARA Sen Nerde Oturuyosun ?
#05.10.2009 18:45 0 0 0
  • ben zonguldaktayım. nasılsınız..::)
#06.10.2009 09:10 0 0 0
  • İyiyiz Sen Nasılsın
#06.10.2009 17:06 0 0 0
  • teşekkürler bende iyiyim.ne işle meşgulsunuz..
#07.10.2009 08:38 0 0 0
  • ben ankaralı değilim ama bende gelem :D aşkım ankaralı .:D
#07.10.2009 11:47 0 0 0
  • hoşgeldin hanım aga nasılsın :)
#07.10.2009 13:36 0 0 0
  • Aha angaralıları buldum angaarayı aşkımı özledim ben :D
#07.10.2009 17:22 0 0 0
  • ankarali olmasamda ankarada yasiyorum simdilik.. :)
#07.10.2009 17:51 0 0 0
  • ßaya Ankaralı Gelmiş Hoşgeldiniz Şentepeyi ßilen Varmı
#07.10.2009 18:53 0 0 0
  • Atakule

    noimage

    Anıtkabir:
    noimage

    TBMM:
    noimage

    Kocatepe Camii:
    noimage
    Ankara Kalesi:
    noimage

    Ankaradan Manzaralar:
    noimage

    noimage

    noimage
#07.10.2009 19:05 0 0 0
  • resimler için teşekkürler.ankara gerçekten harika bir şehir bu hafta sonu oradaydık.özlemişim memleketimi.sürmeli nasıl alışabildinmi ankaraya
#08.10.2009 07:50 0 0 0
  • Önemli Değil Nehir Asıl Sana Teşekkürler ßu Sayfayı Açtığın İçin
#08.10.2009 18:10 0 0 0
  • ßaya Ankaralı Gelmiş Hoşgeldiniz Şentepeyi ßilen Varmı

    Şentepeyi bilmemmi ya :D offf ne çok özledim ya oraları kışın ayazında gece saat bir şentepeden şehit kubilaya yürüdüm :D
#09.10.2009 03:42 0 0 0
  • ßen Şentepenin Manzarasına Hastayım Akşam ßi ßakıyorum Ankara Ayağımın Altında ßide Şentepeye Yeni Park Yapıldı Her Yere Kusursuz ßakıyosun
#09.10.2009 07:30 0 0 0
  • bende ankaralıyım yha memleketimi çok özledim
#09.10.2009 07:39 0 0 0
  • KaRaKıZ Gel Ozman :D
#09.10.2009 07:40 0 0 0