Giriş
Giriş
Üye Ol
Main-Board
22 Yıl 123 Günden beri Online
Giriş
Giriş
Üye Ol
Ana Sayfa
Coğrafya
Tüm Ankaralılar Buraya
Tüm Ankaralılar Buraya
14956
Son güncelleme: 19.11.2013 20:56
Nehir
Tüm Ankaralılar buraya - Ankaralıların Buluşma Noktası - Ankaralıların Tanışma Yeri
Merhaba Arkadaşlar;
Aslen Ankaralıyım.ama başka bir şehirde yaşamaktayım.istedim ki tanışıp ankara hakkında konuşalım
Tüm hemşerilerimi bekliyorum
#17.05.2009 13:13
0
0
0
yasaronur
Konuda Nie MEsaj Yok Tüm ANKARA ßuraya
#05.10.2009 08:13
0
0
0
Nehir
hoşgeldiniz yasaonur nerelisiniz..
#05.10.2009 12:37
0
0
0
yasaronur
ANKARA Sen Nerde Oturuyosun ?
#05.10.2009 18:45
0
0
0
Nehir
ben zonguldaktayım. nasılsınız..:
#06.10.2009 09:10
0
0
0
yasaronur
İyiyiz Sen Nasılsın
#06.10.2009 17:06
0
0
0
Nehir
teşekkürler bende iyiyim.ne işle meşgulsunuz..
#07.10.2009 08:38
0
0
0
HaNıM aGa
ben ankaralı değilim ama bende gelem
aşkım ankaralı .
#07.10.2009 11:47
0
0
0
Nehir
hoşgeldin hanım aga nasılsın
#07.10.2009 13:36
0
0
0
ultimatom
Aha angaralıları buldum angaarayı aşkımı özledim ben
#07.10.2009 17:22
0
0
0
SuRMeLi
ankarali olmasamda ankarada yasiyorum simdilik..
#07.10.2009 17:51
0
0
0
yasaronur
ßaya Ankaralı Gelmiş Hoşgeldiniz Şentepeyi ßilen Varmı
#07.10.2009 18:53
0
0
0
yasaronur
Atakule
Anıtkabir:
TBMM:
Kocatepe Camii:
Ankara Kalesi:
Ankaradan Manzaralar:
#07.10.2009 19:05
0
0
0
Nehir
resimler için teşekkürler.ankara gerçekten harika bir şehir
bu hafta sonu oradaydık.özlemişim memleketimi.sürmeli nasıl alışabildinmi ankaraya
#08.10.2009 07:50
0
0
0
yasaronur
Önemli Değil Nehir Asıl Sana Teşekkürler ßu Sayfayı Açtığın İçin
#08.10.2009 18:10
0
0
0
ultimatom
ßaya Ankaralı Gelmiş Hoşgeldiniz Şentepeyi ßilen Varmı
Şentepeyi bilmemmi ya
offf ne çok özledim ya oraları kışın ayazında gece saat bir şentepeden şehit kubilaya yürüdüm
#09.10.2009 03:42
0
0
0
yasaronur
ßen Şentepenin Manzarasına Hastayım Akşam ßi ßakıyorum Ankara Ayağımın Altında ßide Şentepeye Yeni Park Yapıldı Her Yere Kusursuz ßakıyosun
#09.10.2009 07:30
0
0
0
KaRaKıZ
bende ankaralıyım yha memleketimi çok özledim
#09.10.2009 07:39
0
0
0
yasaronur
KaRaKıZ Gel Ozman
#09.10.2009 07:40
0
0
0
İLK
1
2
3
4
5
»
SON
Tüm Ankaralılar Buraya Konusuna Benzer Konular
Buraya kadar 61-74
04.04.2004
Windows Xp neden hep 1 dakika icinde Herunterfahren yapiyor diyorsaniz buraya bak
08.04.2004
Azerbaycanlılar Hamı Buraya
06.09.2009
ASKER KARIKATÜRLERI BURAYA...
20.07.2004
BODY BUILDING ve FITNESS´ciler buraya.
18.08.2004
Main-Board 2004 - 2026
Üyeler
Toplist
Gündem
Hakkımızda
Kurallar
İletişim
İzmit Su Tesisatçısı