Göz göre göre gitti

Son güncelleme: 09.05.2005 11:33
  • noimage

    Avrupa kupalarında yarı final yaşayan ilk Türk takımı Göztepe 3. Lig'e düştü. 80 yıllık tarihinde büyük başarıları olan sarı-kırmızılılar 3 sezon önce Süper Lig'deydi. Sarıyer ile Yeniköy düştü, Kasımpaşa, Pazar şampiyon.

    Çınar devrildi!

    Aydınspor dün İzmirspor'dan puan alınca Göztepe 80 yıllık tarihinde ilk defa 3. Lig'e düştü. Sarı-kırmızılı takımın taraftarları kahroldu....

    Türkiye'nin en eski kulüplerinden olan Göztepe, dün resmen 3. Lig'e düştü. Aydınspor'un İzmirspor'dan puan almasıyla, bitime iki hafta kala bir alt kümeye düşmesi, sarı-kırmızı ekibe gönül verenleri derinden yaraladı. Türkiye'de ilk kez Avrupa kupalarında yarı final oynayan 1925 yılında kurulan Göztepe, Türk futboluna sayısız yıldızlar yetiştirdi. 3 sezon önce Süper Lig'e veda eden İzmir'in "EFSANE" takımı, Arka arkaya düşüş yaşadı ve 3 sezon sonunda 3. Lig'e düştü. Bu yıl tam dört teknik direktörle çalışan Göztepe, lige Tanju Çolak'la başladı. Para konusunda anlaşamayınca Çolak'la yolları ayrıldı. Yüksel Can, Oktay Çevik ve son olarak Aykut Canik önderliğinde lige devam Göztepe kaderini değiştiremedi.
#09.05.2005 11:23 0 0 0
  • Ligimizin en eski ve köklü takımlarından biri olan Göztepe için gerçekten üzücü bir durum inşallah eski o güzel günlerine en kısa zamanda kavuşurlar. Haber için teşekkürler arkadaşım.
#09.05.2005 11:30 0 0 0
  • Paylaşım teşekkürler...
#09.05.2005 11:33 0 0 0