Yanılmam Sen Benimsin

Son güncelleme: 21.05.2009 21:53
  • Yanılmam Sen Benimsin

    noimage

    "Yanılmam Sen Benimsin Yanılmam..."

    noimage

    "Yorulmam bin yıl sevsem yorulmam..."


    noimage

    Senle coştum durulmam olanlar oldu..."

    "Benimsin ellere söyle bilinsin!..."

    noimage

    Yanılmam sen benimsin yanılmam
    Deli densin darılmam içime doğdu

    Yorulmam bin yıl sevsem yorulmam
    Senle coştum durulmam olanlar oldu

    Benimsin içime doğdu benimsin
    Kader başkaysa silinsin
    Yalvaralım tanrıya

    Benimsin ellere söyle bilinsin
    Kader başkaysa silinsin
    Yalvaralım tanrıya

    [main-arkaplan-muzik]053[/main-arkaplan-muzik]

#19.05.2009 17:24 0 0 0
  • emeğine sağLıK CNM
#19.05.2009 18:26 0 0 0
  • Emeğine Sağlık canım (:
#19.05.2009 19:18 0 0 0
  • emeğine sağlık...
#20.05.2009 08:56 0 0 0
  • Emeğine sağlık güzeldi..
#20.05.2009 10:12 0 0 0
  • "Yanılmam Sen Benimsin Yanılmam..."

    Belkide Kendini Avutmaktır Bu Söz..

    Çok Güzel Olmuş ezooo Yüreğine Sağlık..
#20.05.2009 14:14 0 0 0
  • Kusura bakmayın arkadaşlar çok fazla çalışma yapamadım.şarkı sözü olduğunu anladığım an buraya çektim.kısa zamanda ancak bu kadar oldu:) okuyan gözlerinize sağlık...
#20.05.2009 16:29 0 0 0
  • Emeğine Sağlık Canım Benim..
#20.05.2009 18:56 0 0 0
  • "Yorulmam bin yıl sevsem yorulmam..."

    Emeqine saqLık ezocum çok qüzeL olmuş(: tşkLer.
#20.05.2009 18:59 0 0 0
  • Yorulmam bin yıl sevsem yorulmam..."




    Senle coştum durulmam olanlar oldu..."

    "Benimsin ellere söyle bilinsin!..."^^ ÇOK GÜZEL EMEĞİNİZE SAĞLIK^^
#20.05.2009 23:05 0 0 0
  • Çok güzel olmuş canım benim..
    Emeğine sağlık..
#21.05.2009 11:50 0 0 0
  • ellerine sağlık bizim olanlarında bizde onların olsak keşke...:(
#21.05.2009 21:53 0 0 0