Giriş
Giriş
Üye Ol
Main-Board
22 Yıl 120 Günden beri Online
Giriş
Giriş
Üye Ol
Ana Sayfa
Duygusal
Nerdesin
Nerdesin
836
Son güncelleme: 16.05.2005 07:36
NiSaN
NERDESİN...
Geceleri bir ses böler uykumu,
İçim ürpermeyle dolar ; Nerdesin?
Arıyorum yıllar varki ben onu,
Aşığıyım beni çağıran bu sesin...
Gün olup sürükleyip beni derbeder,
Bu ses rüzgarlara karışır gider,
Gün olur peşimden yürür beraber.
Ansızın haykırır bana ; Nerdesin?
Bütün sevgileri atıp içimden,
Varlığımı yalnız ona verdim ben,
Elverirki bir gün derinden,
Taa derinden bana "Gel" desin...
AHMET KUTSİ TECER...
#11.05.2005 22:43
0
0
0
hicbirsey2001
Bu şiiri ilk kez Cihan Ünalın şiir kasedinde dinlemiştim . Yıllar oldu.
Öyle etkili ve öyle güzeldi ki, sanki aradığım sevgiliyi hissettiriyordu bana.
Ben de bu şiirle beraber NERDESİN diye haykırıyordum.
Teşekkürler arkadaşım, nostalji için çok teşekkürler.
#11.05.2005 23:02
0
0
0
hmask
Gün olup sürükleyip beni derbeder,
Bu ses rüzgarlara karışır gider,
Gün olur peşimden yürür beraber.
Ansızın haykırır bana ; Nerdesin?
güzel şiir ellerine sağlık. teşekkürler.
#11.05.2005 23:06
0
0
0
istanoz
nerdesin sen nerdesin çok güzel bir şiir yüregine ellerine sağlık
#12.05.2005 00:39
0
0
0
HaVRaNLI
Paylasim icin tesekkürler
#12.05.2005 00:49
0
0
0
ByStranqe
GüZeL ßi $iiR Ellerine SaqLıK
#12.05.2005 08:59
0
0
0
Kemal50
Ellerine,emegine saglik arkadasim.Tesekkür ederim
#12.05.2005 09:20
0
0
0
cagriozel
Ellerine, yüreğine sağlık
#12.05.2005 10:04
0
0
0
ChoaS
Paylasım İçin Tesekkurler Arkadasım
#16.05.2005 07:36
0
0
0
Nerdesin Konusuna Benzer Konular
NeRDeSiN - iSMaiL
08.07.2004
ANNEM NERDESIN
15.07.2004
SEN nerdesin..?
24.07.2004
NERDESIN?
27.08.2004
SEN NERDESIN
04.09.2004
Main-Board 2004 - 2026
Üyeler
Toplist
Gündem
Hakkımızda
Kurallar
İletişim
İzmit Su Tesisatçısı