Nerdesin

Son güncelleme: 16.05.2005 07:36
  • NERDESİN...
    Geceleri bir ses böler uykumu,
    İçim ürpermeyle dolar ; Nerdesin?
    Arıyorum yıllar varki ben onu,
    Aşığıyım beni çağıran bu sesin...

    Gün olup sürükleyip beni derbeder,
    Bu ses rüzgarlara karışır gider,
    Gün olur peşimden yürür beraber.
    Ansızın haykırır bana ; Nerdesin?

    Bütün sevgileri atıp içimden,
    Varlığımı yalnız ona verdim ben,
    Elverirki bir gün derinden,
    Taa derinden bana "Gel" desin...
    AHMET KUTSİ TECER...
#11.05.2005 22:43 0 0 0
  • Bu şiiri ilk kez Cihan Ünalın şiir kasedinde dinlemiştim . Yıllar oldu.

    Öyle etkili ve öyle güzeldi ki, sanki aradığım sevgiliyi hissettiriyordu bana.

    Ben de bu şiirle beraber NERDESİN diye haykırıyordum.

    Teşekkürler arkadaşım, nostalji için çok teşekkürler.
#11.05.2005 23:02 0 0 0
  • Gün olup sürükleyip beni derbeder,
    Bu ses rüzgarlara karışır gider,
    Gün olur peşimden yürür beraber.
    Ansızın haykırır bana ; Nerdesin?


    güzel şiir ellerine sağlık. teşekkürler.
#11.05.2005 23:06 0 0 0
  • nerdesin sen nerdesin çok güzel bir şiir yüregine ellerine sağlık
#12.05.2005 00:39 0 0 0
  • Paylasim icin tesekkürler
#12.05.2005 00:49 0 0 0
  • GüZeL ßi $iiR Ellerine SaqLıK
#12.05.2005 08:59 0 0 0
  • Ellerine,emegine saglik arkadasim.Tesekkür ederim
#12.05.2005 09:20 0 0 0
  • Ellerine, yüreğine sağlık
#12.05.2005 10:04 0 0 0
  • Paylasım İçin Tesekkurler Arkadasım
#16.05.2005 07:36 0 0 0