Akıl Karaya Vurdu

Son güncelleme: 26.05.2009 17:43
  • noimage

    Yürüyen heykellerle ayni müzedeyim ben
    Konusan mumyalari,kimden söz edeyim ben
    Fikren iskencedeyim,ruhen cezadayim ben
    ***
    Korkakligin sukutu kol geziyor her yerde
    Sanki tek basimayim tek kisilik mahserde
    ***
    Putlarin gölgesinde dans eder akbabalar
    Söz sokakta dolasir öz zindanda çabalar
    Atilan ucuz tafra selamlar merhabalar
    ***
    En temiz topraklara gül eksem mantar biter
    Yollar sirat köprüsü,durmak düsmekten beter
    ***
    Kaybettim mesafeyi zamandan uzaklastim
    Sevgi diye sarildim,isyanla kucaklastim
    Ne kendimden kurtuldum,ne kendime yaklastim
    ***
    Topragin üstü mezar,zevke dalmis ölüler
    Can sikmaya yetiyor canli kalmis ölüler
    ***
    Fuhus yuvasi sanki en görkemli binalar
    Çamur evlat dogurur tas yürekli analar
    Resmen hak tevzi eder hakki bogan canavar
    ***
    Kosanlar,yarisanlar... dehset ötesi dehset
    Akil karaya vurdu,girtlagi geçti vahset
    ***
    Meydanlar tiklim tiklim,caddeler salkim saçak
    Kölelik histerisi yayilmis köse bucak
    Elli tane hokkabaz,elli milyon oyuncak
    ***
    Müdür ve müdüriçe müzenin bekçileri
    Aferine çalisir düzenin bekçileri
    ***
    Mülkü kazanan ayri,tasarruf eden ayri
    Hisseler neden farkli,hak hukuk neden ayri
    Hasta yasar deniyor,bas ile beden ayri
    ***
    Mantik yürütmek yasak,itiraz eylemek suç
    Nese,eglence cinnet... yatip uyumak korkunç
    ***
    Güvenmek aldanmaktir... ölçü-tarti izafi
    Mert-namert,güzel-çirkin,eksi-arti izafi
    Çogunlugun cebinde kimlik karti izafi
    ***
    Kim kimdir?kim kim degil? Anlamak ve bilmek zor
    Oynanan komediye gül diyorlar,gülmek zor
    ***
    Figüran heykeller var kül tablasi boyunda
    Yediyüz göbek atar dakikalik oyunda
    Islenen her günaha kurtta ortak koyunda
    ***
    Kalmisim ara yerde tozdayim dumandayim
    Kirli bir mekandayim,igrenç bir zamandayim...

    noimage
    ALINTI
#26.05.2009 00:53 0 0 0
  • Emeğinize sağlık tşkrler paylaşım için...
#26.05.2009 07:22 0 0 0
  • Rica ederim.
#26.05.2009 17:43 0 0 0