Cesaretiniz Yoksa Sevmeyin Beni

Son güncelleme: 12.06.2009 00:23
  • Cesaretiniz yoksa sevmeyin beni!
    Mesafeler aşacaksa duygularınızı,
    kaçacaksanız bucak bucak benden,
    arkadaşım olarak kalmayı isteyip itiraf edemeyecekseniz sevginizi

    noimage


    Değmeyin feryadıma
    figanıma değmeyin
    eğer sevda bu demekse...
    Ben vazgeçtim


    SEVMEYİN BENİ...

    noimage


    Sevgi oyuncak oldu herkesin elinde.
    Kalpler hep yaralı,gözler yaşlı.
    Seven bırakıyor,sevilen hergün kırılıyor parçalanıyor...
    Neden bütün bunlar?
    Cesaret istemez mi aşk?
    Biraz tutku,şevkat,sadakat istemez mi aşk?
    Sahip değilseniz bu özelliklere,korkuyorsanız sevmeye sakın sevmeyin beni.
    Seni seviyorum diyip kaçacaksanız,
    hiçbir şey olmamış gibi birde dostum olmaya çalışacaksınız


    SEVMEYİN BENİ

    noimage


    Ben herşeyi göze alabilecek,
    mutluluğun cisimde değil ruhta,
    bulunduğuna inanan insanları kabul ederim gönlüme.
    Biraz cesur her daim dürüst olamıyorsanız gelmeyin bana.

    noimage

    Aşk kolay mı?
    Aşk doğruluk ister,aşk emek ister,biraz çılgınlık ister.
    Yaşama sevinciniz yoksa sevmiyorsanız hayatı beni de sevmeyin.
    Yalan sevgilere ihtiyacım yok benim.
    Yalan bir sevgidense ömür boyu yalnız kalmayı tercih ederim ben.
    Aldatmam,aldanmam,yıkılırım ama çabuk toparlanırım.
    Paylaşmayı,sevgi dolu olmayı severim.

    KALDIRAMAYACAKSANIZ BENİM SEVGİMİ

    noimage

    SEVMEYİN BENİ...

    noimage

    Hani kardelen güneşe aşık olur da karlar altından kafasını çıkarır ya
    bir kardelen kadar cesaretiniz yoksa aşık olmayın.

    noimage

    GÖNLÜMÜN KARDELENİ OLAMAYACAKSANIZ SAKIN SEVMEYİN BENİ


    noimage



    [main-arkaplan-muzik]040[/main-arkaplan-muzik]
#11.06.2009 10:02 0 0 0
  • Sunum çok güzel olmuş ama çay güzeli kurallara göre yazılarla resim yazıları uyumlu olmak zorunda.İlk resimi ona göre düzenleyebilirmisiniz :)
#11.06.2009 10:36 0 0 0
  • emeğine sağlık çaygüzeli...
#11.06.2009 10:58 0 0 0
  • "Sunum çok güzel olmuş ama çay güzeli kurallara göre yazılarla resim yazıları uyumlu olmak zorunda.İlk resimi ona göre düzenleyebilirmisiniz ?"

    Bu kural ne demek ve nerde yazıyor ?

    Severken çok mu şey bekliyoruz... Aslında hayır. Sadece gerçekten sevilmek istiyoruz. Ama şu gerçek ki sevgi kavramı bile farklı...

    Güzel bir sunum.
#11.06.2009 11:08 0 0 0
  • Emeğine sağlık çok güzel olmuş
#11.06.2009 11:55 0 0 0
  • Sylar Müzikli Şiirler bölüm kuralları nı önce bence okuyunuz lütfen.Sonra o soruyu sorunuz bana

    bu kural yeterli galiba..

    Yeni uygulamalarimiz arasinda resim üzerinde yazan yazilarin konuyada elle yazilmasi yer almaktadir. Örnegin bir resmin üzerindeki komple siir var ise siirde yazili olarak konuda yer almali...
#11.06.2009 15:50 0 0 0
  • @Ayla

    Yeni uygulamalarimiz arasinda resim üzerinde yazan yazilarin konuyada elle yazilmasi yer almaktadir. Örnegin bir resmin üzerindeki komple siir var ise siirde yazili olarak konuda yer almali.

    Demek İstenilen Kural Bu Yanlış İfade Edilmiş O Yüzden Sanırım Anlamadın..

    @Nehir
    Sylar'da Daha Önce Sorumlu İdi Oda Kuralları Biliyordur..


    Emeğinize Sağlık Arkadaşım Güzel Bir Şiir..
#11.06.2009 15:54 0 0 0
  • $aoL emeğine sağLK
#11.06.2009 15:54 0 0 0
  • çok güzel bir şiir..
    yüreğine sağlık..


    seviyorum dedikten sonra çekip gidceksen..
    aşık ettikten sonra hiç oralı olmayacaksan..
    sevme beni n'olur..
    sevme beni sevdalardan vurgunlar yedim..
#11.06.2009 16:03 0 0 0
  • emeğine sağlık güzel olmuş
#11.06.2009 16:07 0 0 0
  • Yazıp uzatmak istemem ama evet anlatımdan dolayı çok farklı anladım. Ki kuralları her seferinde okurum...
#11.06.2009 16:10 0 0 0
  • Bir yanlış anlaşılma oldu aramızda.Olabilir arada böyle:) ben biliyorum kuralları iyi okuduğunuzu;) kusura bakmayın yinede..
#11.06.2009 16:17 0 0 0
  • arkadaşlar tartışma yaratma sebebi olduysam ben özür dilerim
#11.06.2009 20:59 0 0 0
  • emeğine sağlık güzeldi şiir ve sunum
#12.06.2009 00:23 0 0 0