Main-Board üyeleri smilelerle konuşursa

Son güncelleme: 26.07.2011 21:10
#22.06.2010 17:25 0 0 0
#22.06.2010 18:02 0 0 0
  • çok hoş olmuş cidden
    tebessüm için teşekkürler:)
    elinize sağlık..
#22.06.2010 18:03 0 0 0
#22.06.2010 18:11 0 0 0
#22.06.2010 18:12 0 0 0
  • dişlerin ne güzel
    benim tek diş kaldı
#22.06.2010 18:14 0 0 0
  • didemm k.bakma ama ağzını açınça çok komik görünüyon
#22.06.2010 18:16 0 0 0

  • dur kapıyım hemen
#22.06.2010 18:19 0 0 0
  • böyle daha iyi
    sen diş taktırıcakdın noldu
#22.06.2010 18:20 0 0 0
  • maincek para toplarsanız taktırtcam
#22.06.2010 18:26 0 0 0
  • ne gerek var dişe böyle daha çok yakışıyor sana
#22.06.2010 18:27 0 0 0
  • yemek nası yiycem
#22.06.2010 18:31 0 0 0
  • yeme bosver,nasilolsa tekrar acikacan
#22.06.2010 18:32 0 0 0

  • olmas miğdem guruldar sora
#22.06.2010 18:36 0 0 0
  • dişsizmi kaldın gı
#22.06.2010 18:44 0 0 0
  • slm güzellik
#22.06.2010 18:49 0 0 0
  • dişsizmi kaldın gı

    hıhıııııııı
    ahanda böle
#22.06.2010 18:51 0 0 0
#23.06.2010 16:33 0 0 0
#02.07.2010 08:34 0 0 0