Zonguldak Özgün Konseri Demirpark

Son güncelleme: 17.07.2009 14:56
  • Özgün Konseri - Zonguldak Özgün Konseri - Demirpark Özgün Konseri

    noimage

    Özgün Çok yakında Demirparkta

    Konser için Zonguldağa gelecek olan Özgün Zonguldaklı Hayranları ile buluşacak.Zonguldak halkını o gün Demirparka bekliyoruz

    Hayatı

    Ekim 1979'da Eskişehir'de dünyaya geldim. Çalışan bir anne- babanın tek evladı olarak büyüdüm. Eğitimci ve yazar olan dedem İlyas Küçükcan hayatımdaki en önemli kişilerden biriydi. Yaratıcılığımı ondan almışım.

    8 yaşında Eskişehir Anadolu Üniversitesi Çocuk Korosu'na girdim. Daha o yaşta bile tek hayalim konservatuvara gidebilmekti. Ailemin itirazlarına rağmen sınavlara girdim. Viyola bölümünü kazandım. 11 yaşımda Ankara Devlet Konservatuvarı'nda yatılı okumaya başladım. 16 yaşımda hem gitar çalıp hem de şarkı söyleyerek para kazanmaya başladım. Önce cafelerde daha sonra barlarda sahne alarak gençler arasında popülarite kazandım. Geceleri geç yattığım için viyola çalışmalarım etkilenmeye başlamıştı.

    Konser Yeri: Demirpark AVM
    Konser Günü :10 Temmuz 2009
    Saatinide yakında vereceğim..
#27.06.2009 19:57 0 0 0
  • Özgünün sesine kişiliğine hayranım..umarım bi aksilik çıkmaz da gidebilirim....Esraa buluşalım bu konserde
#01.07.2009 20:25 0 0 0
  • Olur walla hemde tanışmış oluruz:)
#01.07.2009 20:35 0 0 0
  • Yarında Volkan Konak Kilimlide kalcakmış..bilirsin belki radar tepe diyoruz biz,ordaki tesislerde :)
#01.07.2009 23:46 0 0 0
  • Özgün 1o Temmuz 2009 Günü Saat 17.00 da Demirparkta sevenleriyle buluşacak...
#08.07.2009 19:10 0 0 0
  • ey gidi keske bende olsam da su volkan konak hemserimizi gorsem
#08.07.2009 23:14 0 0 0
  • Asi Çaykaralı Volkan Konak 2 Temmuz günü Kilimli Kabotaj Bayramında konserini yaptı gitti..çokda güzel unutulmaz bir konser oldu.

    Bugünde Özgünü bekledik Demirparkta imzalarımızı alıp çıktık...Nehirle birlikte güzel birgün geçirdik.
#10.07.2009 20:29 0 0 0
  • Evet muhteşem birgündü :) Özgün hele harikaydı Kaçıranlar üzülsün.
#10.07.2009 20:43 0 0 0
  • Hadi sunsana Nehir imzalı resmini
#10.07.2009 20:58 0 0 0
  • scannerim yok ki...Sen sunsana pedaliza
#10.07.2009 21:14 0 0 0
  • Bendede yok ama gazateden alcam resimleri yakında bişiiler yaparız ;)
#10.07.2009 21:21 0 0 0
  • Merakla bekliyoruz
#10.07.2009 21:23 0 0 0
  • Telefon bağlantı kablomu bulsam hemen eklicem Özgünle çekildiğim fotografımı isterim pedaliza

    ve özgün ..



    noimage



    spot ışıklarından biraz böyle çıkmış:)
#10.07.2009 21:48 0 0 0
  • Çok güzeldi..bir kere daha ne kadar mütevazi sıcak bir sanatcı olduğunu gösterdi :)
#11.07.2009 09:10 0 0 0
  • bızım burdaymıs .D gectııı
#11.07.2009 09:25 0 0 0
  • vay bee:D Arkiler sökülün fotoları :D
#17.07.2009 14:56 0 0 0