Bedirhan Gökçe olunca bakmadan geçemem.
Üstadın güzel yorumu ile HASRET46'nın güzel çalışması birlikte harika olmuş..
Şimdilik izlemedeyim umarım bende böyle güzel sunumlar hazırlarım.
Sizlerin de böyle, hattâ bundan daha da güzel
sunumlar yapacağınızdan hiç şüpheniz olmasın.
Bununla beraber, eğer tek bir flashı izleyip
sadece o flasha benzer bir sunum yapmak gibi bir düşünceye kapılırsanız,
korkarım bu konuda fazla başarılı olmanız biraz zor olabilir.
Sizlere haddim olmayarak önerim;
eğer hakikaten flash yapmak istiyorsanız
mutlaka diğer arkadaşlarımızın flashlarını da izleyip
onlardan da birşeyler öğrenmeye çalışmanızdır.
Aksi halde, tüm flash yapmaya gönül vermiş üyelerimiz,
sadece tanıdığınız bir arkadaşınızın flashına mesaj yazarak
o flashı üst sırayaya çıkartmak gibi bir düşünce içinde olabileceğiniz gibi
yanlış bir kanaate sahip olabilirler.
Aksi halde, tüm flash yapmaya gönül vermiş üyelerimiz,
sadece tanıdığınız bir arkadaşınızın flashına mesaj yazarak
o flashı üst sırayaya çıkartmak gibi bir düşünce içinde olabileceğiniz gibi
yanlış bir kanaate sahip olabilirler.
Tüm yorum yapan arkadaşlarıma gönülden teşekkür ederim...
Elbette hocam arkadaşlar diğerlerinide izlesinler ve kendilerine yol çizsinler...Fakat son paragrafınızda tanıdığınız demişsiniz malesef bu kardeşlerimi ilk defa görüyorum (teşekkür ederim kendilerine)...Yani tanımıyorum...İnşaAllah yanlış anlaşılmasın diye yazdım...
Bu aralar pekte giremiyorum foruma bu yüzden kim kim diye yeni kardeşlerimi tanımıyorum...
Bunu çalıştığını, sunduğunu dahi bilmiyordum...Bedirhan Gökçeyi best fm den ayrıldığındna beri dinlemiyordum...ne desem az kalır arkadaşım...ellerine sağlık
Aslında bu konuda suçluyum, sana çalıştığımı haber etmedim...Verdiğinde hemen çalıştım ama bir türlü tamamlayamadım, rahatsızlığım sebebiyle, çok şükür arkadaşların yardımıyla tamamladım...Sağol arkadaşım...