Bedirhan Gökçe - Ezan Çiçekleri

Son güncelleme: 04.11.2009 23:15
  • Bedirhan Gökçe olunca bakmadan geçemem.:)
    Üstadın güzel yorumu ile HASRET46'nın güzel çalışması birlikte harika olmuş..
    Şimdilik izlemedeyim umarım bende böyle güzel sunumlar hazırlarım.:)
#22.07.2009 01:35 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşlarım
    misafir20 ve Asena

    Sizlerin de böyle, hattâ bundan daha da güzel
    sunumlar yapacağınızdan hiç şüpheniz olmasın.


    Bununla beraber, eğer tek bir flashı izleyip
    sadece o flasha benzer bir sunum yapmak gibi bir düşünceye kapılırsanız,
    korkarım bu konuda fazla başarılı olmanız biraz zor olabilir.

    Sizlere haddim olmayarak önerim;
    eğer hakikaten flash yapmak istiyorsanız
    mutlaka diğer arkadaşlarımızın flashlarını da izleyip
    onlardan da birşeyler öğrenmeye çalışmanızdır.


    Aksi halde, tüm flash yapmaya gönül vermiş üyelerimiz,
    sadece tanıdığınız bir arkadaşınızın flashına mesaj yazarak
    o flashı üst sırayaya çıkartmak gibi bir düşünce içinde olabileceğiniz gibi
    yanlış bir kanaate sahip olabilirler.


    Sağlıcakla kalınız.
    [/atex]
#22.07.2009 04:38 0 0 0
  • emeğine sağlık
#22.07.2009 08:09 0 0 0

  • Aksi halde, tüm flash yapmaya gönül vermiş üyelerimiz,
    sadece tanıdığınız bir arkadaşınızın flashına mesaj yazarak
    o flashı üst sırayaya çıkartmak gibi bir düşünce içinde olabileceğiniz gibi
    yanlış bir kanaate sahip olabilirler.


    Tüm yorum yapan arkadaşlarıma gönülden teşekkür ederim...


    Elbette hocam arkadaşlar diğerlerinide izlesinler ve kendilerine yol çizsinler...Fakat son paragrafınızda tanıdığınız demişsiniz malesef bu kardeşlerimi ilk defa görüyorum (teşekkür ederim kendilerine)...Yani tanımıyorum...İnşaAllah yanlış anlaşılmasın diye yazdım...


    Bu aralar pekte giremiyorum foruma bu yüzden kim kim diye yeni kardeşlerimi tanımıyorum...
#25.07.2009 18:02 0 0 0
  • Bunu çalıştığını, sunduğunu dahi bilmiyordum...Bedirhan Gökçeyi best fm den ayrıldığındna beri dinlemiyordum...ne desem az kalır arkadaşım...ellerine sağlık
#26.07.2009 21:59 0 0 0
  • Aslında bu konuda suçluyum, sana çalıştığımı haber etmedim...Verdiğinde hemen çalıştım ama bir türlü tamamlayamadım, rahatsızlığım sebebiyle, çok şükür arkadaşların yardımıyla tamamladım...Sağol arkadaşım...

    Tekrar teşekkür ederim...
#27.07.2009 18:14 0 0 0
  • Emegine saglik Hasret46 çok güzel bir çali$ma
#27.07.2009 18:18 0 0 0
  • TşkLer SaoL Harika
#30.08.2009 12:39 0 0 0
  • Ellerinize sağlık HASRET46
#29.09.2009 14:56 0 0 0
  • emeğine sağlık canım
#02.10.2009 13:01 0 0 0
  • elinize sağlık
#02.10.2009 16:40 0 0 0
  • Ellerine Sağlık Çok Güzellll Olmuş...
#11.10.2009 10:49 0 0 0
  • güzel bi calışma..emegine saglıkk..

    derbentliyim_54
#04.11.2009 23:15 0 0 0