Stajyer doktor

Son güncelleme: 27.02.2010 22:24
  • İlk doğumunu yaptıran stajyer doktor, yanında kendisini izleyen hocasına sordu:
    -Nasıl buldunuz hocam?
    Profesör:
    -İyi, iyi... dedi. Yalnız, doğumdan sonra annenin poposuna değil, bebeğin poposuna şaplak vurulur!

#30.06.2009 10:44 0 0 0
#30.06.2009 15:07 0 0 0
#30.06.2009 15:54 0 0 0
#30.06.2009 17:41 0 0 0
  • yüreğine sağlık cnm(=
#30.06.2009 17:42 0 0 0
  • Emeğinize sağlık ...
#30.06.2009 19:56 0 0 0
  • çok güzeldi
#30.06.2009 21:23 0 0 0
#14.08.2009 09:22 0 0 0
  • süper
#14.08.2009 12:09 0 0 0
  • hahahah
#17.08.2009 17:30 0 0 0
  • hehe
#17.08.2009 17:59 0 0 0
  • Seninkine vurmadıqına dua et doktor beey
#22.08.2009 00:51 0 0 0
  • emeğine sağlık
#27.02.2010 13:30 0 0 0
  • teşekkürler
#27.02.2010 22:24 0 0 0