kız-erkek ( acaba beni mi düşünüyo )

Son güncelleme: 14.08.2009 08:12
  • Kiz: (beni mi dusunuyor acaba)

    Erkek: (himmm...superman le orumcek adam kavga etse kim kazanir acaba ???)

    Kiz: (sorsam mi ki acaba ne dusunuyorsun diye)

    Erkek: (superman ucabiliyor.. .orumcek adamin da elinden iplikler cikiyor....acaba orumceklerin neresinden cikiyordur o iplikler)

    Kiz: (dur sorucam simdi....ayyy bana bakti hihihi)

    Erkek: (buna sorsam bilir mi ki acaba....yok be nereden bilicek ki)

    Kiz: (nasil yakaladim ama kacamak bakisini)

    Erkek: (superman in baska gucleri de var...ama en onemlisi ucmasi bence...orumcek adam ucamiyo ama iplikleriyle tarzan gibi heryere atlayabiliyor. ...peki ya colde karsilasirlarsa, o zaman nereye tutturacak o iplikleri... )

    Kiz: (baksana nasil da beni dusunup duruyo...kesin beni seviyo bu cocuk)

    Erkek: (yok yok...superman orumcek adami yener...eminim. ..orumcek de neymis....superman ucuyo ucuyoooo.... gerci babama sorsan o ikisini de yener)

    Kiz: (simdi sorucam, bakalim soyleyecek mi beni dusundugunu)

    Erkek: (dur bi de suna sorim bakalim o ne diycek)

    Kiz: ne dusunuyosun ???

    Erkek: seyyy...bisey sorucam sana...

    Kiz: (allahim ne sorucak acaba...."benimle evlenir misin ???" olmasin sakin...hihihi) ...sor

    Erkek: tamam soruyorum... .sence superman mi daha guclu yoksa orumcek adam mi ???

    Kiz: neee ???

    Erkek: diyorum ki, superman le orumcek adam kavga etse hangisi dover ???

    Kiz: (hey allahim yaaaa...ben sana gosteririm simdi kimin kimi dovecegini)

    Erkek: ahhh...noldu ki...niye kafama vurdun ???
#11.07.2009 19:50 0 0 0
  • kızlara da biraz ayıp olacak ama neyse
#11.07.2009 20:09 0 0 0
#13.07.2009 08:36 0 0 0
  • Kızı erkeği varmı ya iki cinste yanlış anlamada birinci:D
#16.07.2009 01:16 0 0 0
#16.07.2009 09:11 0 0 0
  • Emeğinize sağlık...
#17.07.2009 18:43 0 0 0
#14.08.2009 08:12 0 0 0