Erkek: (himmm...superman le orumcek adam kavga etse kim kazanir acaba ???)
Kiz: (sorsam mi ki acaba ne dusunuyorsun diye)
Erkek: (superman ucabiliyor.. .orumcek adamin da elinden iplikler cikiyor....acaba orumceklerin neresinden cikiyordur o iplikler)
Kiz: (dur sorucam simdi....ayyy bana bakti hihihi)
Erkek: (buna sorsam bilir mi ki acaba....yok be nereden bilicek ki)
Kiz: (nasil yakaladim ama kacamak bakisini)
Erkek: (superman in baska gucleri de var...ama en onemlisi ucmasi bence...orumcek adam ucamiyo ama iplikleriyle tarzan gibi heryere atlayabiliyor. ...peki ya colde karsilasirlarsa, o zaman nereye tutturacak o iplikleri... )
Kiz: (baksana nasil da beni dusunup duruyo...kesin beni seviyo bu cocuk)
Erkek: (yok yok...superman orumcek adami yener...eminim. ..orumcek de neymis....superman ucuyo ucuyoooo.... gerci babama sorsan o ikisini de yener)
Kiz: (simdi sorucam, bakalim soyleyecek mi beni dusundugunu)