Küçücük Minicik Bir Sylarcan Varmış

Son güncelleme: 30.01.2010 15:55
  • Aaa ciddi ? Hiç farkında değilim. :D
#21.08.2009 17:12 0 0 0
  • İşine gelmemiştir
#24.08.2009 09:10 0 0 0
  • Olabilir...

    :D
#24.08.2009 14:34 0 0 0
  • Olabilir değil düpedüz öle olmuş işte
#01.09.2009 15:44 0 0 0
  • :D Olmuş olabilir. Olmamış da olabilir tabi...
#01.09.2009 15:48 0 0 0
  • İftardan önce kafam çalışmıo, üstüme gelme. :D
#01.09.2009 15:49 0 0 0
  • İyi aman peki. :D

    Neler yapıyorsun?
#01.09.2009 15:52 0 0 0
  • C.tesi günü sınavım var, iş dışında ders çalışıorum.
    İftardı, sahurdu derken kendime hiç vakit ayıramıorum. :D
    Sen napıosun?
#02.09.2009 09:51 0 0 0
  • Bu hafta mı sınav. Başarılar şimdiden. İkiye geçeceksin demi? :D

    Ben bildiğin gibi işte. :D
#02.09.2009 10:27 0 0 0
  • Ne kadarda güzel bi çocukmuşsun ablaam.. (:
#16.09.2009 20:36 0 0 0
  • Teşekkürler Kardeşime. (:

    Her çocuk kadar. Çok mütevaziyim. :D
#16.09.2009 20:48 0 0 0
  • Çok Çok Çok Çok güzelsin ablam! (:
#16.09.2009 21:19 0 0 0
  • Sende.
#16.09.2009 21:23 0 0 0
  • Bilmekteyiiiiiim farkındayım güzelliğinin, ay parçalılığının!! :P hehe
#16.09.2009 21:26 0 0 0


  • Ama ama ama... Utancam şimdi.
#16.09.2009 21:28 0 0 0
  • Taam sıra sende :P
    Öyle anlaşmıştık ya :P hehe
#16.09.2009 21:36 0 0 0
  • :D Peki...

    Kardeşlerin en en en Yakışıklısı... Yüreği kocaman Kardeşim benim. (:
#16.09.2009 21:41 0 0 0
  • Hıh anlaştık :P hehe
#16.09.2009 21:43 0 0 0
  • İki saattir bu konuyu arıyorum
#14.10.2009 11:43 0 0 0