EV : Yalnızlık Senfonisi

Son güncelleme: 27.08.2005 14:19
  • noimage

    I

    ev bomboş : burda yalnızlık bekler :

    ışıltı ve gölge; sesin gizlendiği

    sinip sığındığı kapı arkası. odada

    sessizliğinden korkan sessizlik,

    burda bekler : boşlukta tutunan körlüğü.

    ev bomboş : burda yalnızlık bekler :

    yaralı bir geyik gibi : iniltili

    balkon bekler soluk soluğa kuşlarını :

    orman ne yapar? : eşikte biriken

    tozlu ışık ne yapar? : çıplak ellerini.

    ev bomboş : burda yalnızlık bekler :

    rüzgâr öylesine tuhaf, kaygısız geçerken

    kanayan karlı akşamın fısıltısı, öpüşsüz :

    kalır kederden sırılsıklam aşk;

    körelir bakmanın bekleyişi, pencere.

    ev bomboş : burda yalnızlık bekler.


    II

    burda yalnızlık oturur : kitap tozları.

    burda yalnızlık oturur : salıncakta gece.

    burda yalnızlık oturur : ince öfke, hüzün.

    burda yalnızlık oturur : amcam ve kediler.

    burda yalnızlık oturur : duvarlar ve palto.

    burda yalnızlık oturur : yılkı atları.

    burda yalnızlık oturur : cesaret ve korku.

    burda yalnızlık oturur : deniz ve derinlik.

    burda yalnızlık oturur : günaydın öteki.

    burda yalnızlık oturur : hayâlin hâlleri.

    burda yalnızlık oturur : körlük, sağırlık.

    burda yalnızlık oturur : sade yalnızlık.

    burda yalnızlık oturur : içinde ateş.

    burda yalnızlık oturur : dikkat, dikkat et.

    burada yalnızlık oturur : necati nesimi, iyilik.

    noimage

    III

    yalnızlık neyi besler? : ev bomboş.

    saksıların toprağını suyun dilini.

    altıçizili sözleri beynin magmasını.

    aşk yalnızlıktır onu : kimsesiz olmayı.

    şarap vaktini sevişme zamanını.

    yalnızlık neyi besler? : ev bomboş.

    duyulmayan sesi besler, çıt yok.

    metal yorgunluğunu kardeş kireçlenmeyi.

    uzak ağlamayı çocukları : iğrenmeyi

    borsadan silahtan : ebleh duygudan.

    yalnızlık neyi besler? : ev bomboş.

    belllek yenilenir : unutmaz, anımsar.

    bu harika diyen sesi : yanılsamayı.

    yoğunlaşır akıl, düşlem ve ufukla.

    kiraz çiçeklerini severim : gençleşirim.

    yalnızlıktır bu : bomboş evi besler.
#27.08.2005 14:19 0 0 0