Nedir cinsleri?Paylaştığınız için tşkrler ayrıca...
Özellikle şimdi anne balık yavrularını korumak için bayağı agresifleşir...Benimde vardı ciklet balıklarım ama eşli olmaları şart yani 2 dişi 2 erkek yoksa akvaryum sakin kalmaz agresifler çünkü...Kolay gelsin diyeyim arkadaşım...



