ARkadaşlar Çok Teşekkür Ederim..
süper lynn 1. Yaptığın Avatardaki Yazı Fontunu 3. Yaptığındaki Gibi Yapabilir Misin. O Şekilde Daha Harika Olacağına İnanıyorum, sana Zahmet Olmazsa..
Arkadaşlar Merhaba.. Aşağıda verdiğim resim üzerine gothic yazı karakterinde lmpoSslbLe yazar mısınız? Yalnız nick'teki gibi olursa sevinirim. Yani impossible şeklinde olmasın rica ediyorum. Emeği geçen tüm değerli arkadaşlarıma teşekkürler şimdiden..
Öncelikle çok teşekkür ederim, güzel bi çalışma olmuş. Fakat nick'i impossible değil de lmpoSslbLe olarak yazman mümkün mü acaba ? i olmayacak yani l olacak. Tekrar teşekkürler.