Giriş
Giriş
Üye Ol
Main-Board
22 Yıl 118 Günden beri Online
Giriş
Giriş
Üye Ol
Ana Sayfa
Müzik
Öğrendim ki
Öğrendim ki
2130
Son güncelleme: 09.02.2010 02:19
Nerissa-Su
[main-arkaplan-muzik]001[/main-arkaplan-muzik]
ÖĞRENDİM Kİ
Öğrendim ki...
Kimseyi sizi sevmeye zorlayamazsınız.
Kendinizi sevilecek insan yapabilirsiniz,
Gerisini karşı tarafa bırakırsınız.
Öğrendim ki...
Güveni geliştirmek yıllar alıyor,
Yıkmak bir dakika.
Öğrendim ki...
Hayatında nelere sahip olduğun değil
Kiminle olduğun önemli.
Öğrendim ki...
Sevimlilik yaparak 15 dakika kazanmak mümkün
Ama sonrası için bir şeyler bilmek gerek.
Öğrendim ki...
Kendini en iyilerle kıyaslamak değil
Kendi en iyinle kıyaslamak sonuç getirir.
Öğrendim ki...
İnsanların başına ne geldiği değil
O durumda ne yaptıkları önemli.
Öğrendim ki...
Ne kadar küçük dilimlersen dilimle
Her işin iki yüzü var.
Öğrendim ki...
Olmak istediğim insan olabilmem
Çok vakit alıyor.
Öğrendim ki...
Karşılık vermek
Düşünmekten çok daha basit.
Öğrendim ki...
Bütün sevdiklerinle iyi ayrılman gerek
Hangisi son görüşme olacak bilemiyorsun.
Öğrendim ki...
'Bittim' dediğin andan itibaren
Pilinin bitmesine daha çok var.
Öğrendim ki...
Sen tepkilerini kontrol edemezsen
Tepkilerin hayatını kontrol eder.
Öğrendim ki...
Kahraman dediğimiz insanlar
Bir şey yapılması gerektiğinde
Yapılması gerekeni
Şartlar ne olursa olsun yapanlar.
Öğrendim ki...
Affetmeyi öğrenmek deneyerek oluyor.
Öğrendim ki...
Bazı insanlar sizi çok seviyor
Ama bunu nasıl göstereceğini bilemiyor.
Öğrendim ki...
Ne kadar ilgi ve ihtimam gösterseniz
Bazıları hiç karşılık vermiyor.
Öğrendim ki...
Para ucuz bir başarı.
Öğrendim ki...
En iyi arkadaşla sıkıcı an olmaz.
Öğrendim ki...
Düştüğün anda seni tekmeleyeceğini düşündüklerinden bazıları
Kaldırmak için elini uzatır.
Öğrendim ki...
İki insan aynı şeye bakıp
Tamamen farklı şeyler görebilir.
Öğrendim ki...
Aşık olmanın ve aşkı yaşamanın çok çeşidi vardır.
Öğrendim ki...
Her şartta kendisiyle dürüst kalanlar
Daha uzun yol yürüyor.
Öğrendim ki...
Hiç tanımadığın insanlar,
iki saat içinde,
senin hayatını değiştirir.
Öğrendim ki...
Anlatmak ve yazmak ruhu rahatlatır.
Öğrendim ki...
Duvarda asılı diplomalar
İnsanı insan yapmaya yetmez.
Öğrendim ki...
Aşk kelimesi ne kadar çok kullanılırsa, anlam yükü o kadar azalır.
Öğrendim ki...
Karşısındakini kırmamak ve inançlarını savunmak arasında çizginin
nereden geçtiğini bulmak zor.
Öğrendim ki...
Gerçek arkadaşlar arasına mesafe girmez.
Gerçek aşkların da!
Öğrendim ki...
Tecrübenin kaç yaşgünü partisi yaşadığınızla ilgisi yok,
Ne tür deneyimler yaşadığınızla var.
Öğrendim ki...
Aile hep insanın yanında olmuyor.
Akrabanız olmayan insanlardan ilgi, sevgi ve güven öğrenebiliyorsunuz.
Aile her zaman biyolojik değil.
Öğrendim ki...
Ne kadar yakın olursa olsunlar
En iyi arkadaşlar da ara sıra üzebilir.
Onları affetmek gerekir.
Öğrendim ki...
Bazen başkalarını affetmek yetmiyor.
Bazen insanın kendisini affedebilmesi gerekiyor.
Öğrendim ki...
Yüreğiniz ne kadar kan ağlarsa ağlasın
Dünya sizin için dönmesini durdurmuyor.
Öğrendim ki...
Şartlar ve olaylar,
Kim olduğumuzu etkilemiş olabilir.
Ama ne olduğumuzdan kendimiz sorumluyuz.
Öğrendim ki...
İki kişi münakaşa ediyorsa,
Bu birbirlerini sevmedikleri anlamına gelmez.
Etmemeleri de sevdikleri anlamına gelmez.
Öğrendim ki...
Her problem kendi içinde bir fırsat saklar.
Ve problem, fırsatın yanında cüce kalır.
Öğrendim ki...
Sevgiyi çabuk kaybediyorsun, pişmanlığın uzun yıllar sürüyor.
ATAOL BEHRAMOĞLU
#07.10.2009 00:54
0
0
0
cemre09
Çok güzeldi emeğine sağlık
ve her gün birşeyler öğreniyoruz tecrübe ediyoruz..zaman geçtikçe..(:
#07.10.2009 10:17
0
0
0
Nerissa-Su
hayat acımasız olduğu kadar da biligi dünyası
#07.10.2009 12:43
0
0
0
Nehir
çok güzeldi sevdiğim şiir ve fon müzik harika olmuş.
yalnız sizden ricam resimlerin boyutlarını 640x480 olarak download etmenizi rica ediyorum
#07.10.2009 13:41
0
0
0
Nerissa-Su
Ok
#07.10.2009 14:45
0
0
0
sevgi
Emeğinize Sağlık
Yalnız Kurallara Göre Bir Konuda En Az 1 En Fazla 10 Resim Olmalı
Bunların Dışında Arzu Ederseniz Süs Gifleri Ekleyebilirsiniz
Dikkat Ederseniz Sevinirim
#07.10.2009 17:33
0
0
0
Nerissa-Su
Ok
#07.10.2009 18:37
0
0
0
refik
Hüzel bir çalışma yüregine saglık.ufak bir hatırlatmada ben yapayım arkadaşım. Resimlerin üzerine şiirlerden bazı satırları yazmalısınız.
#07.10.2009 19:22
0
0
0
Nerissa-Su
ok ama ben nasıl yazılır bilmiyorum ki
#07.10.2009 21:44
0
0
0
kaya.1983
yürene sağlık
#12.10.2009 09:39
0
0
0
Nerissa-Su
Haklısın aramızda dağlar denizler var
Haklısın aramızda uçurumlar
Senin sevdaların üç günlük masal
Benim sevdalarım Allahıma kadar
#14.10.2009 21:30
0
0
0
ESMER
emeğinize sağlık arkadaşlar
#24.10.2009 23:58
0
0
0
Nerissa-Su
teşekkür ederrimmm
#25.10.2009 20:47
0
0
0
cemkokara
mükemmel olmuş
) çok tşkler. fon müziğinin ismi ne acaba çok güzelllll
#06.02.2010 22:53
0
0
0
Nerissa-Su
saolll
#09.02.2010 02:19
0
0
0
Öğrendim ki Konusuna Benzer Konular
Kirildi Kristal Ayna
03.03.2004
Kilonuz boyunuzla orantili mi? vs. vs.
03.03.2004
Seven Kingdoms Conquest
23.03.2009
Bira ve kisirlik
05.03.2004
Kibrit Çakiyorsun Karanlikta
08.03.2004
Main-Board 2004 - 2026
Üyeler
Toplist
Gündem
Hakkımızda
Kurallar
İletişim
İzmit Su Tesisatçısı