Öğrendim ki

Son güncelleme: 09.02.2010 02:19

  • [main-arkaplan-muzik]001[/main-arkaplan-muzik]

    ÖĞRENDİM Kİ


    Öğrendim ki...

    Kimseyi sizi sevmeye zorlayamazsınız.
    noimage


    Kendinizi sevilecek insan yapabilirsiniz,


    Gerisini karşı tarafa bırakırsınız.

    noimage

    Öğrendim ki...


    Güveni geliştirmek yıllar alıyor,


    Yıkmak bir dakika.


    noimage

    Öğrendim ki...


    Hayatında nelere sahip olduğun değil


    Kiminle olduğun önemli.




    Öğrendim ki...


    Sevimlilik yaparak 15 dakika kazanmak mümkün


    Ama sonrası için bir şeyler bilmek gerek.

    noimage

    Öğrendim ki...


    Kendini en iyilerle kıyaslamak değil


    Kendi en iyinle kıyaslamak sonuç getirir.


    noimage

    Öğrendim ki...


    İnsanların başına ne geldiği değil


    O durumda ne yaptıkları önemli.

    noimage

    Öğrendim ki...


    Ne kadar küçük dilimlersen dilimle


    Her işin iki yüzü var.

    noimage

    Öğrendim ki...


    Olmak istediğim insan olabilmem


    Çok vakit alıyor.



    Öğrendim ki...


    Karşılık vermek


    Düşünmekten çok daha basit.



    Öğrendim ki...


    Bütün sevdiklerinle iyi ayrılman gerek


    Hangisi son görüşme olacak bilemiyorsun.

    noimage

    Öğrendim ki...


    'Bittim' dediğin andan itibaren


    Pilinin bitmesine daha çok var.

    noimage

    Öğrendim ki...


    Sen tepkilerini kontrol edemezsen


    Tepkilerin hayatını kontrol eder.

    noimage

    Öğrendim ki...


    Kahraman dediğimiz insanlar


    Bir şey yapılması gerektiğinde


    Yapılması gerekeni


    Şartlar ne olursa olsun yapanlar.

    noimage

    Öğrendim ki...


    Affetmeyi öğrenmek deneyerek oluyor.



    Öğrendim ki...


    Bazı insanlar sizi çok seviyor


    Ama bunu nasıl göstereceğini bilemiyor.




    Öğrendim ki...


    Ne kadar ilgi ve ihtimam gösterseniz


    Bazıları hiç karşılık vermiyor.



    Öğrendim ki...


    Para ucuz bir başarı.




    Öğrendim ki...


    En iyi arkadaşla sıkıcı an olmaz.



    Öğrendim ki...


    Düştüğün anda seni tekmeleyeceğini düşündüklerinden bazıları


    Kaldırmak için elini uzatır.


    Öğrendim ki...


    İki insan aynı şeye bakıp


    Tamamen farklı şeyler görebilir.


    Öğrendim ki...


    Aşık olmanın ve aşkı yaşamanın çok çeşidi vardır.



    Öğrendim ki...


    Her şartta kendisiyle dürüst kalanlar


    Daha uzun yol yürüyor.

    noimage


    Öğrendim ki...


    Hiç tanımadığın insanlar,


    iki saat içinde,


    senin hayatını değiştirir.



    Öğrendim ki...


    Anlatmak ve yazmak ruhu rahatlatır.


    Öğrendim ki...


    Duvarda asılı diplomalar


    İnsanı insan yapmaya yetmez.



    Öğrendim ki...


    Aşk kelimesi ne kadar çok kullanılırsa, anlam yükü o kadar azalır.



    Öğrendim ki...


    Karşısındakini kırmamak ve inançlarını savunmak arasında çizginin


    nereden geçtiğini bulmak zor.



    Öğrendim ki...


    Gerçek arkadaşlar arasına mesafe girmez.


    Gerçek aşkların da!

    noimage

    Öğrendim ki...


    Tecrübenin kaç yaşgünü partisi yaşadığınızla ilgisi yok,


    Ne tür deneyimler yaşadığınızla var.



    Öğrendim ki...


    Aile hep insanın yanında olmuyor.


    Akrabanız olmayan insanlardan ilgi, sevgi ve güven öğrenebiliyorsunuz.


    Aile her zaman biyolojik değil.


    Öğrendim ki...


    Ne kadar yakın olursa olsunlar


    En iyi arkadaşlar da ara sıra üzebilir.


    Onları affetmek gerekir.




    Öğrendim ki...

    Bazen başkalarını affetmek yetmiyor.
    Bazen insanın kendisini affedebilmesi gerekiyor.
    Öğrendim ki...

    Yüreğiniz ne kadar kan ağlarsa ağlasın


    Dünya sizin için dönmesini durdurmuyor.



    Öğrendim ki...


    Şartlar ve olaylar,


    Kim olduğumuzu etkilemiş olabilir.


    Ama ne olduğumuzdan kendimiz sorumluyuz.

    noimage

    Öğrendim ki...


    İki kişi münakaşa ediyorsa,


    Bu birbirlerini sevmedikleri anlamına gelmez.


    Etmemeleri de sevdikleri anlamına gelmez.

    noimage

    Öğrendim ki...


    Her problem kendi içinde bir fırsat saklar.


    Ve problem, fırsatın yanında cüce kalır.



    Öğrendim ki...


    Sevgiyi çabuk kaybediyorsun, pişmanlığın uzun yıllar sürüyor.

    noimage


    ATAOL BEHRAMOĞLU





    noimage
#07.10.2009 00:54 0 0 0
  • Çok güzeldi emeğine sağlıkve her gün birşeyler öğreniyoruz tecrübe ediyoruz..zaman geçtikçe..(:
#07.10.2009 10:17 0 0 0
  • hayat acımasız olduğu kadar da biligi dünyası
#07.10.2009 12:43 0 0 0
  • çok güzeldi sevdiğim şiir ve fon müzik harika olmuş.
    yalnız sizden ricam resimlerin boyutlarını 640x480 olarak download etmenizi rica ediyorum
#07.10.2009 13:41 0 0 0
  • Ok
#07.10.2009 14:45 0 0 0
  • Emeğinize Sağlık
    Yalnız Kurallara Göre Bir Konuda En Az 1 En Fazla 10 Resim Olmalı
    Bunların Dışında Arzu Ederseniz Süs Gifleri Ekleyebilirsiniz
    Dikkat Ederseniz Sevinirim
#07.10.2009 17:33 0 0 0
  • Ok
#07.10.2009 18:37 0 0 0
  • Hüzel bir çalışma yüregine saglık.ufak bir hatırlatmada ben yapayım arkadaşım. Resimlerin üzerine şiirlerden bazı satırları yazmalısınız.
#07.10.2009 19:22 0 0 0
  • ok ama ben nasıl yazılır bilmiyorum ki
#07.10.2009 21:44 0 0 0
  • yürene sağlık
#12.10.2009 09:39 0 0 0
  • Haklısın aramızda dağlar denizler var
    Haklısın aramızda uçurumlar
    Senin sevdaların üç günlük masal
    Benim sevdalarım Allahıma kadar
#14.10.2009 21:30 0 0 0
  • emeğinize sağlık arkadaşlar:)
#24.10.2009 23:58 0 0 0
  • teşekkür ederrimmm
#25.10.2009 20:47 0 0 0
  • mükemmel olmuş ;)) çok tşkler. fon müziğinin ismi ne acaba çok güzelllll
#06.02.2010 22:53 0 0 0
  • saolll
#09.02.2010 02:19 0 0 0