live messenger 9 acılıp hemen kapanıyor

Son güncelleme: 13.11.2010 17:08
  • live messenger acılıyor 10 saniye durmadan hata veriyor kapanıyor neden?
    hata resimdeki gibi

    noimage
#07.10.2009 18:38 0 0 0
  • netten canım kaldır tekrar kur
#09.10.2009 08:17 0 0 0
  • kaldırdım tekrar kurdum gene olmadıı..
#09.10.2009 21:00 0 0 0
  • pc den komple kaldır
    program files ta ki dosyaları da sil sonra tekrar indir kendi sitesinden
    belki düzelir
    kesin bi cevap veremem ama denemekte fayda var tabi eğer bilgisayarda virüs yoksa yani msn in açılmasını engelleyen
    bilemiyecem artık bu işlerden anlamam ama dediğim gibi
    msn le ilgili bütün dosyaları sil sonra indirip tekrar kur
#09.10.2009 22:02 0 0 0
  • yaptım gene olmadı :(
#10.10.2009 03:45 0 0 0
  • Sn everekli38 sisteminizde herhangibir güvenlik yazılımı yüklümü? Olası virüslere karşın korumanız mevcut mudur? Eğer varsa güncelleyerek sisteminizi taramanızı öneririm. Ayrıca Combofix i bilgisayarınıza indirerek bir tarama yaptırmanız gerekli gibi. Eğer sorununuz hala devam ediyorsa spy temizleme işlemi için Lavasoft firmasının Ad-aware 2007 yi yükleyerek sisteminizi komple taramanız sorununuza çözüm olabilir. Siz söylediklerimi uygulamaya çalışın olmadı Windows Live Messenger'ı komple(tamamiyle) kaldırıp tekrar kurma işlemine geçeriz. Kendiniz kaldırıp tekrar kurduğunuzu ifade ettiniz ancak tamamiyle kaldırabilmiş olabileceğinizi düşünmüyorum. Çünkü bir çok yere ekstra olarak kendi dosyalarını klasörler halinde yüklemektedir. Ayrıca kayıt defterlerinde de kendi girdileri mevcut. Son olarak msnyi tekrar kaldırma işlemlerini yaparız. Siz öncelikle sisteminizi antivirüs yazılımı, combofix ve ad-aware ile tarayınız.
    Kolay gelsin.
#10.10.2009 09:01 0 0 0
  • arkadasım bunlar bir işe yaramıyor %90 çözüm bu programfiles içinden windows live klasörünün içinde Contacts klasörü var onun içindeki wldlog.dll dosyasını sidiğin zaman problemin çözülür kolay gelsin
#01.12.2009 22:28 0 0 0
  • tşk
#05.12.2009 17:47 0 0 0
  • hocam süpersin yaaaa. dediğin wldlog.dll yi sildim sorun çözüldü :)))
#07.12.2009 17:38 0 0 0
  • hakkedende oldu sonunda neler yaptıysamda olmamıştı fakat sonunda o dosyayı silince olay çözüldü..
    teşekkürler arkadaşımm
#07.12.2009 20:08 0 0 0
  • çok mersi aynen dediğiniz gibi
#09.12.2009 00:02 0 0 0
  • wldlog.dll dosyası silindiğinde msn de kişi eklede sorun yaşabilirsiniz ben sildiğimde yeni kişi ekliyememiştim sonuçta msn hata vermiyor ama kişi ekle sorun oluyor /xp de sorun vermişti wistayı bilmiyorum )
    en iyi çözüm combofix

    Bir malware temizleme yazılımı olan Combofix flashdisk ve nadir de olsa dikkatsiz yazılan CD'lerden bulaşan amvo.exe adlı zararlı autorun dosyasını başarılı bir şekilde bilgisayarınızdan siliyor.

    Amvo.exe Nedir?
    Popüler antivirüs yazılımlarının neredeyse hiçbirinin tam çözüm sunmadığı bu zararlı uygulama kendini system32 klasörünün altına atıyor. En tehlikeli özelliği ise sisteminize bulaştıktan sonra kendini kopyalaması ve gizlemesi.

    Amvo.exe'nin Zararları Nedir?
    Yerleştiği sistemin performansını fazlasıyla düşüren bu zararlı uygulama aynı zamanda "Gizli" durumda olan klasörlere erişilmesini engelliyor, yazılım bulaştıktan sonra "Klasör Seçenekleri > Görünüm" bölümünden tüm klasörleri görünür yapsanızda sonuç değişmiyor.

    Amvo.exe'den Nasıl Kurtulurum?
    ComboFix'i bilgisayarınıza indirin ve masaüstüne aldıktan sonra çalıştırın (Vista kullnıcıları programın üzerine sağ tuş ile tıkladıktan sonra "Yönetici Olarak Çalıştır" seçeneğini kullanmalıdır). Eğer bilgisayarınız "Güvenli Kip"te değilse aktif olan tüm güvenlik yazılımlarını ve pencereleri kapatın. Karşınıza çıkan yönergelere "Evet/Yes" diyerek ilerleyin, hızlı bir taramadan sonra ComboFix gerekeni yapacak ve sonuçları C:'nin içerisine attığı log dosyasında size bildirecektir.

    Not: ComboFix ile temizlik yaptıktan sonra alternatif olarak Dracula Virüs Temizleyici yazılımı ile tarama yaptırıp mevcut autorun.inf dosyalarını sistemden temizlemenizde fayda var.

    Tavsiye: Autorun şeklindeki bu tip zararlı yazılımlardan kısmen de olsa korunmak için bilgisayarınıza taktığınız flashdisk ve CD'leri Otomatik Başlangıç Seçeneğinden değil "Bilgisayarım"dan ilgili sürücünün üzerine sağ tuş ile tıklayıp "Araştır sekmesinden açmanızda fayda var.

    Bazı antivirüs programları virüs uyarısı verebilmektedir fakat program zararlı içerik taşımamaktadır fakat yine de kullanması riskli bir programdır.

    KULLANIMI:
    1.ilk olarak
    "C:\Documents and Settings\bilgisayar adı\Local Settings\Application Data\Microsoft\Windows Live Contacts\
    dosyasinin icindeki her klasorunu silin.

    2.sag alt taraftan msni kapatin.

    3.combofix programini calistirip programin kapanmasini bekleyin.

    4.cye combofix.txt diye bir not defteri kaydi olusacak onu silmeyiniz.

    5.program kapandiktan sonra msninizi aciniz...
#09.12.2009 10:34 0 0 0
  • saatlerdir uğraşıyorum olmuyoo giremiyorum kendi kendine çıkıyo :(
#06.01.2010 22:48 0 0 0
  • hocam ALLA RAZI OLSUN eger sölemeseydın kesin çözüm olarak FORMATI denıcektım ne diyim ii warSın :D

    ama hakıkaten kişi eklıyemıyosunuz arkadaslar ... wldlog.dll yenıden mi indirsek
#08.04.2010 12:47 0 0 0
  • dostum ellerine sağlık...
    ne yaptıysam olmamıştı.
    bu işe yaradı...çok teşekkürler
#27.05.2010 10:33 0 0 0
  • arkdşlar ben denedim olmadı ama . söylede yapabilirsinizz: abssm.dll onuda silin o zmn düzeliyor .yani toplamda 2 tne dosyayı sileceksiniz..
#13.07.2010 13:22 0 0 0
  • Bilmiyorum kardes
#15.07.2010 15:25 0 0 0
  • kardeş bide bunu deneyin msn i actıgınızda 10sn sürmedn aiçılıp açılıp kapanıyosa başlatın çalıştır kısmına tıklayıp çıkan pencerye bunu ekleyıp tamam yapın ve sonra tamamen pc i kapatptekrar açın inş. sorun biter
    not:alttaki yazıyı yapıştırınız çalıştıra tıkladınızda


    regsvr32 softpub.dll wintrust.dll initpki.dll rsaenh.dll mssip32.dll cryptdlg.dll
#29.07.2010 13:54 0 0 0
  • pardon arkadşlar sadece şunu takıp edın küçük bi yanlışlık oldu bunu yapın özur dılerım yanlış bilgi verdım için

    Bilgisayarımızın c sürücüsünü açıyoruz ve bu yolu takip ediyoruz ;

    C:\Program Files\Windows Live\Contacts

    Buradaki abssm.dll adlı dosyayı silin ve huzurlu günlere kavuşun

    bunu yaptıktan sonra bana teşekkür edin
#29.07.2010 14:02 0 0 0