Salyangozun Muhteşem Azmi

Son güncelleme: 15.02.2010 12:32
  • Salyangozun Muhteşem Azmi


    ufff karşıya nasıl geçerim yaffff...
    noimage

    ço yüksek yaaa!Anneeeeeeeeee
    noimage


    Biraz daha uzun boylu olamam gerek sanırım
    noimage
    aha aha yapıştım..tansiyonum düştü..korkularım var..yükseklik ten

    noimage
    eeee ne tarafa geçeçektim ben uff ya

    noimage

    oley oley kayıyoum amaaa
    noimage
    aha aha aha başardmmmmmmbravo bana
#09.10.2009 21:12 0 0 0
  • HeLaL saNa be saLyangoZ :D
#09.10.2009 21:15 0 0 0
#09.10.2009 21:16 0 0 0
  • of ya bak üzüldüm hayvana am başardı ya iiii
#10.10.2009 15:15 0 0 0
  • guzel olmus,saol
#10.10.2009 16:11 0 0 0
  • Brawoo
#10.10.2009 19:25 0 0 0
  • teşekkürr
#11.10.2009 09:13 0 0 0
#15.10.2009 08:48 0 0 0
  • anjel teşekkür
#20.10.2009 03:19 0 0 0
  • böyle devam et koçum
#23.10.2009 17:10 0 0 0
  • TEŞEKKÜRLER.
#23.10.2009 18:17 0 0 0
  • :)
#23.10.2009 18:31 0 0 0
  • eeeee boşuna dememişler azimle yapan yapar diye :)
#24.10.2009 16:04 0 0 0
  • azim başarmanın yarısı o zaman demi
#15.02.2010 01:38 0 0 0
  • 3. kopru yapilacakmis oraya. :D
    Artik parayla gecer yormaz kendini..
#15.02.2010 02:33 0 0 0
  • aferin sana salyangoz
    karşıya geçmeyi boyunun uzamasına borçlusun
#15.02.2010 12:26 0 0 0
  • harikasın be salyangoz
#15.02.2010 12:32 0 0 0