Bu Kadar Yürekten Çağırma Beni

Son güncelleme: 03.12.2009 03:23
  • noimage


    noimagenoimagenoimage

    bu kadar yürekten çağırma beni!
    bir gece ansızın gelebilirim.
    beni bekliyorsan, uyumamışsan,
    sevinçten kapında ölebilirim.

    belki de hayata yeni başlarım,
    içimde küllenen kor alevlenir,
    bakarsın hiç gitmem kölen olurum,
    belki de seversin beni kim bilir.
    noimagenoimagenoimagenoimage
    kal dersen, dağlarca severim seni,
    bir deniz olurum ayaklarında,
    aşk bu özleyiş bu, hiç belli olmaz,
    kalbim duruverir dudaklarında.

    ya da unuturum kim olduğumu,
    hatırlamam belki adımı bile,
    belki de çıldırır, deli olurum,
    sana kavuşmanın heyacanıyla...

    aşk bu, bilinir mi nereye varır,
    ne durdurur özlemini, seveni...
    bakarsın ansızın gelebilirim,
    bu kadar yürekten çağırma...
    noimage
    ÜMİT YAŞAR OĞUZCAN
    noimagenoimage

    noimage


    [main-arkaplan-muzik]108[/main-arkaplan-muzik]
#26.11.2009 21:24 0 0 0
  • belki de hayata yeni başlarım,
    içimde küllenen kor alevlenir

    çok güzel olmuş ablacım ellerine sağlık
#26.11.2009 21:26 0 0 0
  • Eline,emeğine gönlüne sağlık
#26.11.2009 21:27 0 0 0
  • teşekkür ederim
#26.11.2009 22:00 0 0 0
  • Bu kadar yürekten cagirirsan bir gece ansizin bende gelebilirim Emegine ve yüregine saglik AYISIGI
#26.11.2009 22:05 0 0 0
  • Leyl-immm

    başımın üstünde yerin var.
#26.11.2009 22:10 0 0 0
  • Tsk ederim.Yüregin var olsun
#26.11.2009 22:13 0 0 0
  • Ümit Yaşarın diger siirleri gibi buda bir baska güzel.AYIŞIĞI Harika olmus sunumda gönlüne saglık canım.
#28.11.2009 02:04 0 0 0
  • çok güzel bir sunum olmuş ellerine sağlık
#28.11.2009 02:05 0 0 0
  • teşekkür ederim arkadaşlar
    sevgili eşime armağanımdı
    ama bir türlü fırsat bulup teşekkür
    edemedi sayfama gelip..
#28.11.2009 02:10 0 0 0
  • Elinize sağlık
#28.11.2009 13:54 0 0 0
  • Emeğine Sağlık Ablam Çok Güzeldi
#01.12.2009 09:10 0 0 0
  • emeğineyüreğinesağlıkgüzelbirnostaljiçoksevdiğimbirparçacandansağol
#02.12.2009 15:05 0 0 0
  • ÇOK GÜZEL OLMUŞ TŞKLER
#03.12.2009 03:23 0 0 0