Bir Segital Panelde Benden Olsun Bakalım

Son güncelleme: 28.12.2009 22:12
  • Biricikmedia nın uyarlaması viva loginli php paneli burdan aldım segital yaptım yine burada paylaştım :d umarım sakıncalı bi iş yapmamışımdır :p Yapımda Ve yayında emeği gecen arkadaş azere teşekkürler..

    Forumda araadım sanırım bu panelin segital cevrilmişi yoktur.. yardımlarından dolayı ilbars caner'e teşekkürler

    Download İçin

    Download 2

    Demo Buradan


    Yeni Demo Eklendi
#30.11.2009 16:43 0 0 0
  • DEMO VIRUSLU;)
#30.11.2009 17:29 0 0 0
  • Demoyu kaldırıyorum yarın düzenlerim gönül sayfam adanalı baslıyor birazddan :D
#30.11.2009 17:41 0 0 0
  • eyw sesgital yapmak zor degıldı kı bu konuya eklentı eklememısen gerek varmı !
#30.11.2009 22:53 0 0 0
  • Segital yapmak elbette zor değil.. Şu forumdan aylardır bir çok şey öğrendim bir paylaşımda benden olsun.. :D Sanal hayatımda İlk paylaşımım pişman etmeyeceksin beni değilmi :=)
#01.12.2009 16:59 0 0 0
  • s.a cümleten bu bannerde azeronlinem yazıo :D
#01.12.2009 17:51 0 0 0
  • :d AZO KANKA SENIN REKLAMINI YAPIYOR :d
#01.12.2009 18:13 0 0 0
  • :S:D
#01.12.2009 18:17 0 0 0
  • calışmıyor kurdum
#01.12.2009 18:30 0 0 0
  • Azer Baska ne yazmasını bekliyordunki :D
#02.12.2009 12:17 0 0 0
  • Paneli İndirdim Kurdum Çalışıyor
#02.12.2009 14:29 0 0 0
  • Linki Adsana Bakalım Panele :) Bende Kurcam :D:D
#02.12.2009 14:34 0 0 0
  • Gordum KarDeşim Paneli Emegine Saglık GuzeL Olmuş :):D
#02.12.2009 14:36 0 0 0
  • :D:D v.1:P
#11.12.2009 11:56 0 0 0
  • qonusmaya rutbe yetmıyo qaLıBa:D:D DeSiNG By HaCkeR X BuX 0NuR
#11.12.2009 12:03 0 0 0
  • anlamadım ne dedigini :D DeSiNG By HaCkeR X BuX 0NuR zaten bu dilden anlamam :D
#12.12.2009 18:37 0 0 0
  • :)
#13.12.2009 01:49 0 0 0
  • selam arkadaşlar :) demo ya baktım paneli kurdum ama bi sorun var misafir ve herhangi bir giriş yaptıgımda hata veriyor oda filan diyor normel oda degil ha başka bir tür hata veriyor yardım edermisiniz? :s kafayı yiycem o kadar panelci baktı :S yok :S düzeltemedi olayı :S
#16.12.2009 19:41 0 0 0
  • yanlış sql dosyasını sorgulatıyor olabilirmisin?
#16.12.2009 19:52 0 0 0