Kadınları memnun etmek mi?

Son güncelleme: 04.01.2010 11:44
  • noimage

    noimage

    noimage

    noimage

    noimage

    noimage

    noimage

    noimagenoimage
#03.12.2009 19:05 0 0 0
  • herşeyin daha iyi ve güzelini hakettiğimiz içindir

    ayrıca buna yeniliklere açık olmak denir
#03.12.2009 19:55 0 0 0
  • :D ayy çok güldüm bunu bi erkek hazırlamış
#03.12.2009 20:57 0 0 0
  • Desenize, kadınlar 5.inci kata çıkınca hayal kırıklığına uğramışlar...
#04.12.2009 00:07 0 0 0
  • Hepucugu iftira :D
#04.12.2009 00:42 0 0 0
  • :D
#09.12.2009 20:10 0 0 0
  • buda bu anlama geliyor kadınlar kendilerini biliyor demekki bildiklerine göre sorun yok :)
#09.12.2009 21:23 0 0 0
  • hehehe
#10.12.2009 14:58 0 0 0
#10.12.2009 23:02 0 0 0
  • Kadınlarda memnuniyet oranı epeyi bir zordur hiç girmeyelim bu konuya:D
#04.01.2010 11:44 0 0 0