bence uzun saçta güzel oluyo bazılarına küpede yakışıyo barış akarsuyu çok severdim ona çok yakışıyodu mesala (Allah rahmet eylesin )sona erkeklikle ne ilgisi var eski türk erkekleri uzun saçlı olurmuş , padişahlarımız küpe takarmış bence saçda uzatsınlar küpede taksınlar çok yakışıo
Bence takmali bunun delikanlilikla hic alakasi yok ona bakarsan delikanli derler ama yapmadigi sey yoktur hersey yurekte,hem kimisine cok uzun degilde biraz uzun sacta yakisir,kupede.