Erkek Adam Küpe Takmalı mı?

Son güncelleme: 27.12.2009 19:08
#20.12.2009 19:47 0 0 0
  • takanlara saygılıyım diyim başkada bişi demiyorum: )
#20.12.2009 19:54 0 0 0
  • bence uzun saçta güzel oluyo bazılarına küpede yakışıyo barış akarsuyu çok severdim ona çok yakışıyodu mesala (Allah rahmet eylesin )sona erkeklikle ne ilgisi var eski türk erkekleri uzun saçlı olurmuş , padişahlarımız küpe takarmış bence saçda uzatsınlar küpede taksınlar çok yakışıo :D
#20.12.2009 20:16 0 0 0
  • He He :D bu Arada ay kizim imzanda banada yer ayirdiğin için teşekkürler canım..=)
#20.12.2009 21:32 0 0 0
  • takmamaLı .
#20.12.2009 21:39 0 0 0
  • canım benim hep yanımda olasın istedim ezgicim
#20.12.2009 22:04 0 0 0
  • Bence takmali bunun delikanlilikla hic alakasi yok ona bakarsan delikanli derler ama yapmadigi sey yoktur hersey yurekte,hem kimisine cok uzun degilde biraz uzun sacta yakisir,kupede.
#20.12.2009 22:38 0 0 0
  • Bence de takmamalı yani :D
#20.12.2009 23:13 0 0 0
  • tek kelime ile HAYIR. takmamalı.
#21.12.2009 09:23 0 0 0
  • Yakıştıran takmalı bana göre de. Mesela yakıştırmak zati.
#21.12.2009 09:39 0 0 0
  • he he gülerim ya
#21.12.2009 09:42 0 0 0
  • erkek adam takmaz o zaman yakışıosa kaşlarınıda aldırsın perma yaptırsın tırnaklarını uzatsın hatta öje bile sürsün.

    herkes kendi cinsinin fıtratını yaşamalı önce küpe takar sonra kaş alır sonrada kendi cinsini karıştırmaya kıvırtmaya başlar.

    ne demişler tavzi tavizi doğurur.
#21.12.2009 09:53 0 0 0
  • kadınlara özgü şeyleri erkeklerin yapması dinen caiz değildir erkeğe yakışmaz
#21.12.2009 10:09 0 0 0
  • Bence yakişir ama He he dedim geçtim :D
#21.12.2009 12:02 0 0 0
  • aynen :D
#21.12.2009 12:03 0 0 0
  • ben bişiler sölemek istiyom ama zor tutim kendimi susim daha iyi :D
#21.12.2009 12:09 0 0 0
  • Erkek Adam Küpe Takmalı mı?
#21.12.2009 12:13 0 0 0
  • :D
#21.12.2009 12:15 0 0 0
  • Erkek Adam Küpe Takmalı mı?

    Ağam erkek adam o avatarlada dolaşmamalı:D
#21.12.2009 12:17 0 0 0