GeneL Müdür

Son güncelleme: 09.12.2007 12:16
  • Öğretmen kompozisyon dersinde soruyu sorar; Bir şirkete Genel Müdür olsaydınız neler yapardınız?

    Herkes harıl harıl yazarken, bizim küçük Temel oturmaktadır& Öğretmen merakla sorar; Sen niye yazmıyorsun?

    Temel yanıt verir; Genel Müdür oldum daa! Sekreterumi bekliyrum
#26.11.2005 00:58 0 0 0
  • beklesin bakalim ellerine saglik kardesim
#26.11.2005 10:02 0 0 0
#26.11.2005 11:48 0 0 0
  • bende öle yapardım
#26.11.2005 19:29 0 0 0
  • ya çok güzeldiii
#28.11.2005 08:18 0 0 0
  • bak sen okulda genel müdürlük yapıyor bide sekreterini bekliuor
#28.11.2005 09:44 0 0 0
  • temel sana helal olsun

#04.12.2005 01:46 0 0 0
  • helal olsun
#04.12.2005 20:45 0 0 0
  • teşekkürler eline ağlık
#07.12.2005 13:08 0 0 0
  • Teşekkürler Casper Ok.
#07.12.2005 15:14 0 0 0
#07.12.2005 21:24 0 0 0
  • ellerine sağlık
#09.12.2007 12:16 0 0 0