Yalnızım Yalnızsın Yalnızız

Son güncelleme: 11.01.2010 21:02
  • Yalnızım Yalnızsın Yalnızız



    kimse içimdeki boşluğu görmüyor
    bir adresi yitirmek neler hissettirir insana
    kalp atışlarından uzak olmak
    soluğunda duyamamak mevsimleri, düşünmüyor
    noimage

    çok şey bilmenin hoş karşılanmadığı zamanlardayız
    ciddiye alınmıyor sorularımız
    gün afrikalı kalmaya kararlı
    bu dünyadan olmamak da yetmiyor
    noimage

    ve siz geliyorsunuz, siyahlar içinde bir silüet
    hayatımdaki eksikleri gösteriyorsunuz
    küçülüp silikleşiyorum, hafifliyor bedenim
    yalnızlığım dağılıp çoğalıyor sesinizde

    ben artık sadece kuşların şarkısını dinliyorum



    noimage
    alıntı




#27.12.2009 14:33 0 0 0
  • Harikasın
#27.12.2009 19:48 0 0 0
#28.12.2009 09:28 0 0 0
  • Allah Razı Olsun İnş.
#11.01.2010 11:57 0 0 0
  • SAOLL
#11.01.2010 21:02 0 0 0