arkadslar benım buyuk bir sorunum var (( benım istegım olmadan baska birisi pc me baglanıp degısıklıkler yapabılıyor.((örnegin;msn adresım acıkken aynı anda oda pc me girip benım msn adresımdekılere bırseyler yzıyor ve degsıklıkler yapabılıyor. anlamıyorum nasıl oluyor.
eger msn sifren baskasinda varsa bunu yapabilmesi kolay yani sifreni bilen msn ye girebilir sifreni degismeni tavsiye ederim
ama pc nde degisiklikler yapiyorsa onu bilemicem
Öncelikle bilgisayarınızda sadece msn niz açıkken mi bu oluyor?
Eğer ki bilgisayarınızda başka birisi varsa sürekli olarak sadece msn de değil tümden kontrol yapabilir.
Öncelikle sorununuzu tam anlayalım.
Pc açtığınızda siz bir yeri açtığınızda o kapatıyor mu yada siz mause kontrolü yapamıyor musunuz?
Eğerki durum buysa biri pc nize girmiş anlamına geliyor.
Sadece msn de sorun yaşıyorsanız.
Msn şifrenizi değiştirin gizli sorunuz da dahil olmak üzere.
Şifrenizde _ . - gibi karekterler ve sayılardan oluşturun sadece harflerden oluşmasın.
Ve gizli sorunuz ile cevabınız birbiriyle alakalı olmasın.
anladığım kadarıyla msn çalınmış, bir linke tıklamayla felan şifren başkasına geçmiş, şifreni değiştir düzelir, birde bir vürüs taraması yaptır,
arkadaşlar öyle uzaktan bilgisayar yönetmek kolay bir şey değil, programları olacak sana bişiler gönderecek sende onları kabul edeceksin, senin pcnde o program otomatik kurulum yapar sen farketmezsin ve o programlar sayesinde senin pc yi ele geçirmiş olur, oda formatla düzelir anca, yani bilmediğiniz ve tanımadığınız kişilerin gönderdiği linklere tıklamayın
ama bu sorun msn şifresi çaldırma olayı sanırsam, şifre değişikliği ile olay çözülebilir, senden önce çalan değiştirmeden şifreni sen değiştir, msnden de olma yani
Fiyakalı nın dediği gibi bir fake dosya kabul etmen gerekir böyle bir yönetimin yapılması için
o fake dosya otomatik yerleşir bilgisayarına sen kabul edince ve bir daha bulmak zor olur format gerektirir
en sağlamı msn şifreni değiştir birde format at sorun kalkar ortadan heralde..
Aslında bütün bu olanlar arkadaşımız birisine bilmeden İP numarasını kendisine vermiş olabilir.İP numaralarıyla PC'yi işgal eder.Bundanda kurtulamazsa başka bir İP adresinden internete girmesini tavsiye ederim...
valla arkadaşım ne msn hacklenmesi diye bir şey var neden pc yi hack etme diye bir şey ben yıllarca pc ile uğraştım amma velakin bir kere daha msn kıran birine rastlamadım hep lafta oluyor msn hacklenmesi msn kırmak patlatmak diye bir şey yok sadece gizli soruyu bulup girer aynı smnde onunda önüne geçmek için hotmail sayfasında ayarlardan yaparbilirsin en azından aynı msn yi açıken kullanmayı kaldırabilirsin sadece msn açıkken oluyorsa bence bu şekilde yaparsan makul olur ha norlmade de oluyor bak bakalım kaç kişi kullanıyor pc yi bu olaylar genelde ya bir yerden adsl bağlanbtısı aldığın zaman olur yada biriyle zamanında uzaktan bağlantı yapmışsındır öyle oluyor bu şekilde çok akıllı bir viruste zaten daha çıkmadı bildiğim kadarıyla bunların hiçte birini yapamazsan sistemi geri yükle oda olmazsa format zamano gelmiştir bence
eski msn sürümlerinde başka biryerden oturum açılınca diğer oturum kapanırdı ama son sürümlerde öyle değil birden fazla pc de oturum açılabiliyor...
ya bir yakının seninle eğleniyordur yada şifren hacklenmiş bencede şifreni hemen değiştirsen iyi olur gizli soru ve 2. email dahil olmak üzere hepsini değiştir...
valla arkadaşım ne msn hacklenmesi diye bir şey var neden pc yi hack etme diye bir şey
arkadaşım bence öyle düşünme msn hacklemek çok basit bir iş...
demek istediğim elinizden geldiğince güvenlik önlemlerinizi alın. küçük bir bilgi kaybı bile sıkıntı olur insana...
selametle kalın