Elveda Deme Bana

Son güncelleme: 02.02.2010 12:06
  • Elveda Deme Bana - Ercan Demirel - Elveda Deme Bana - errcan demirel elveda deme bana resimli şarkı söü - resimli şarkı sözleri müzikli şiirler


    noimage

    Elveda Deme Bana
    noimage
    noimage

    Karşımda durduğunda
    Gözlerine baktığında içimden bir şeyler kopuyor
    Olmuyor
    Nefesim daralıyor
    Yeminler bozuluyor
    Cin misin peri misin anlamadım

    noimage
    noimage
    O deniz gözlerinden alamam gözlerimi
    Gider eski zamana
    Ağlarım yana yana
    noimage
    noimage

    Gitme kal be yanımda
    Şurada baş ucumda
    Sana kurban olurum
    noimage
    noimage

    Ben seni el üstünde hatta baş üstünde
    Taşırım merak etme
    Elveda deme bana
    noimage

    Karşımda durduğunda
    Gözlerime baktığında içimden bir şeyler kopuyor
    Olmuyor
    Nefesim daralıyor
    Yeminler bozuluyor
    Cin misin peri misin anlamadım
    noimage
    O deniz gözlerinden alamam gözlerimi
    Gider eski zamana
    Ağlarım yana yana
    noimage
    O deniz gözlerinden alamam gözlerimi
    Gider eski zamana
    Ağlarım yana yana
    noimage
    Gitme kal be yanımda
    Şurada baş ucumda
    Sana kurban olurum
    Elveda deme bana

    Ben seni el üstünde hatta baş üstünde
    Taşırım merak etme
    Elveda deme bana

    Gitme kal be yanımda
    Şurada baş ucumda
    Sana kurban olurum
    Elveda deme bana

    Ben seni el üstünde hatta baş üstünde
    Taşırım merak etme
    Elveda deme bana


    [main-arkaplan-muzik]099[/main-arkaplan-muzik]
#27.01.2010 12:02 0 0 0
  • Emeğinize Sağlık..
#27.01.2010 12:47 0 0 0
  • rica ederim yorum için ben teşekkür ederim..
#27.01.2010 14:59 0 0 0
  • Ellerine sağlık arkadaşım sayfan çok güzel olmuş
#27.01.2010 18:30 0 0 0
  • çok harika olmuş hanım ağamm emeklerine sağlık :)
#27.01.2010 18:46 0 0 0
  • beğenmenize sevindim.... teşekkürler...
#28.01.2010 00:38 0 0 0
  • Resim Secimini cok begeniyorum.. Hos olmus Yüregine saglik.

    Sana tavsiyem kullandigin yazi fontlarda türkce harfler olsun o zmn daha hos olur ve benim gibi okuma özürlü insanlar okumakta zorluk cekmez :D
#28.01.2010 00:45 0 0 0
  • TAMAM bir dakine dikkat edicem .. :):)

    yorumun içiin teşekkür ederim
#28.01.2010 12:24 0 0 0
  • Çok güzel bir sayfa hazırlamışsınız HaNıM aGa...
    Emeğinize sağlık... Teşekkürler...

    Ha bu arada "elveda" demek cidden acıtır insanı...
    "Veda" oldum olası sevmem ben o kelimeyi...:)
#28.01.2010 20:17 0 0 0
  • bende sevmem ama bu şarkıya bayılıyorum..

    ercan demirelin tüm şarkılarını resimlicem inşallah..

    şarkılarının hepsini çok seviyorum.. :)

    yorumun için teşekkür ederim..
#28.01.2010 23:22 0 0 0
  • Emegine sagLık (:
#28.01.2010 23:25 0 0 0
  • teşekkür ederim :)
#28.01.2010 23:26 0 0 0
  • Paylaşım için sağol...
#02.02.2010 12:06 0 0 0