hayatımın aşkı..
keşke anılarımdaki hayırsız, ama aşık adam kalsaydın..
onca aradan sonra görmek seni;
ve kalbimin normal çarpması,
heyecanla elimin titrememesi!
nerde benim büyük aşkım,
yıllardır isyanım nerde?
/.. dilimin altına biriktirdiğim cümleleri kusmak içinmi beklemişim ben seni ../
kokun,
dokun,
sen..
yokmuşsun..
meğer beni şair,
seni vazgeçilmez kılan;
yokluğunmuş...
yine aynı yol,
yine aynı mevsim,
sen aynı,
ben aynı (mı)?..
aşk nerde
en son bendeydi?
otopsisi yapıldı bu aşkın !!
aşk bitmiş..
konu kapansın !!