Otopsisi Yapıldı Bu Aşkın Aşk Bitmiş Konu Kapansın

Son güncelleme: 31.01.2010 15:02
  • Günü Geçmiş Bir Sevda

    /..tarihi geçmiş küflü bir aşkın anılarıyla beslenmek yüreğimi bozdu../

    meğer ben seni sen olduğun için değil;

    noimage

    sevgilim olduğun için sevmişim..
    özlemin artmış yokluğunda..
    sen gittikçe.. ben gelmişim sana..

    yüzün nasıldı? boyun-posun?
    sorduğun soru: "Üçüncü buluşmamızda üstümde ne vardı?" olabilir..
    ayrıntılarla sevdim seni..
    ...saat kaçtı?
    ....hava nasıldı?
    ......günlerden neydi?

    /..hepsi yüreğimin günlüğünde yazılı../

    hayatımın aşkı..
    keşke anılarımdaki hayırsız, ama aşık adam kalsaydın..
    onca aradan sonra görmek seni;
    ve kalbimin normal çarpması,
    heyecanla elimin titrememesi!

    nerde benim büyük aşkım,
    yıllardır isyanım nerde?

    /.. dilimin altına biriktirdiğim cümleleri kusmak içinmi beklemişim ben seni ../

    kokun,
    dokun,
    sen..
    yokmuşsun..

    meğer beni şair,
    seni vazgeçilmez kılan;
    yokluğunmuş...

    yine aynı yol,
    yine aynı mevsim,
    sen aynı,
    ben aynı (mı)?..

    aşk nerde
    en son bendeydi?


    otopsisi yapıldı bu aşkın !!
    aşk bitmiş..
    konu kapansın !!

    alıntıdır.
#29.01.2010 18:19 0 0 0
  • tşk.ler paylaşım için.
#31.01.2010 15:02 0 0 0