Çok Sevdim Seni

Son güncelleme: 02.02.2010 12:19
  • noimage


    Ben sana en içten gülüşümü bıraktım ıssız sessiz
    "Zamanı geldi" dedin çıktın gittin
    Nasıl bir şeydi bu bir türlü anlayamadım
    Ayrılıgında mı zamanı olurmuş kavrayamadım
    Sen yüreğimin kapısını çarpıp çıkarken
    Ben arkandan sitemler ettim
    Duymadın
    Her cümlem ruhumun duvarlarına çarpıp bana geri döndü
    İçime kor gibi düştü sözcükler


    noimage
    Konuşamadım
    Susamadım da
    Sen gittin ben öylece kalakaldım
    Kalbimin kara tahtasına bir isim daha ekledim
    Ama bu seferkini büyük harflerle yazdım
    Çünkü bu gid(en)iş hepsinden daha çok yaktı canımı
    İsyan ettim senin yüzünden
    Ve...
    Nefret ettim senden




    noimage

    Rağmen...

    Çok sevdim seni


    alıntı






    [main-arkaplan-muzik]301[/main-arkaplan-muzik]


#30.01.2010 08:51 0 0 0
  • emeğine sağlık hoş olmuş :)
#30.01.2010 08:58 0 0 0
#30.01.2010 09:12 0 0 0
  • Konuşamadım
    Susamadım da
    Sen gittin ben öylece kalakaldım
    Kalbimin kara tahtasına bir isim daha ekledim
    Ama bu seferkini büyük harflerle yazdım
    Çünkü bu gidiş hepsinden daha çok yaktı canımı
    çoq güzel olmuş emeğine sağlık...
#30.01.2010 18:13 0 0 0
  • Saooll canımm
#30.01.2010 23:19 0 0 0
  • Çok güzel paylaşımlar....
#31.01.2010 13:07 0 0 0
  • ateşşşş saollll
#01.02.2010 14:04 0 0 0
  • Paylaşım için sağol...
#02.02.2010 12:05 0 0 0
  • tskler emeginize saglik cok guzel
#02.02.2010 12:19 0 0 0