Giriş
Giriş
Üye Ol
Main-Board
22 Yıl 121 Günden beri Online
Giriş
Giriş
Üye Ol
Ana Sayfa
Eğlence
3 Kişiyle Tanışma Hakkın Olsaydı
3 Kişiyle Tanışma Hakkın Olsaydı
1981
Son güncelleme: 02.04.2010 16:02
berfinay
Alıntı:
1-Peygamberimizi (s.a.v.) görmek isterdim
2-Atatürk
3-Hızır a.s.
Aaa, onlarda mı burda!
konuşup sohbet ettiğim mesajlaştığım herkesi tanımak isterdim
#14.02.2010 19:10
0
0
0
Sheker Girl
PemBisH..
CADIKIZ...
Nehir..
#14.02.2010 19:15
0
0
0
OptmstC
meKan 81...=)
Ziki bıze cok yakınsın ama qelmıyorsun askolsun canım..
#15.02.2010 15:05
0
0
0
CiCeGiM
seçmiyorum firsat olursa hepsiyle sohbet etmek isterim(:
#15.02.2010 23:34
0
0
0
DİDEM
seçmiyorum firsat olursa hepsiyle sohbet etmek isterim(:
çiçeğim seninle aynı fikirdeyim
#15.02.2010 23:59
0
0
0
aysoo19
öncelikle çiçeğim didem ledycim
sonra görüştüğüm herkesle (bende aynı politik cvb verim
)
#22.02.2010 17:48
0
0
0
Çay Kaşığım
RUZGAR
Ay ışığı
1sidelya
Şebnem FERAH
şebnem ferah için bişe diyemem
ama bizimle Ankara buluşmasına
gelirsen tanışma fırsatı olur
RoSe_SüM
azadeyle , ayışığı , nerqis..(:
inşallah bitanem
#22.02.2010 18:50
0
0
0
NarCicegi
2 ki$i var goru$meyi cok cok istedigim
hayalll ve Sylar ablacikim
#23.02.2010 10:57
0
0
0
OnLyGirL
5 kişi olsa
#23.02.2010 10:59
0
0
0
Lady_rap
3 kişi çok az seçemem
#23.02.2010 11:00
0
0
0
Çay Kaşığım
3 kişi olucak
#23.02.2010 11:05
0
0
0
TKMAHKUM
ayışıqı, Lady Lap ,ßæyan NazLı meLek demem coq ߀kLe
#23.02.2010 11:13
0
0
0
Sheker Girl
#23.02.2010 12:16
0
0
0
crazy_boy
Matraqkız
Funda
bynnazlımeleq
#02.04.2010 00:10
0
0
0
HaNıM aGa
nerqish abam
didem
asiyan..
#02.04.2010 15:19
0
0
0
ByGuneSh
Kısaca He-Pi-NiZ
#02.04.2010 16:02
0
0
0
İLK
«
1
2
3
SON
3 Kişiyle Tanışma Hakkın Olsaydı Konusuna Benzer Konular
ben olsaydim
04.03.2004
Bir GÜl Olsaydim
04.03.2004
Bir gül olsaydim..
15.07.2004
BIR GÜL OLSAYDIM
17.07.2004
Bir gül olsaydim
04.08.2004
Main-Board 2004 - 2026
Üyeler
Toplist
Gündem
Hakkımızda
Kurallar
İletişim
İzmit Su Tesisatçısı