3 Kişiyle Tanışma Hakkın Olsaydı

Son güncelleme: 02.04.2010 16:02
  • Alıntı:
    1-Peygamberimizi (s.a.v.) görmek isterdim
    2-Atatürk
    3-Hızır a.s.

    Aaa, onlarda mı burda!

    konuşup sohbet ettiğim mesajlaştığım herkesi tanımak isterdim
#14.02.2010 19:10 0 0 0
  • PemBisH..

    CADIKIZ...

    Nehir..
#14.02.2010 19:15 0 0 0
  • meKan 81...=)
    Ziki bıze cok yakınsın ama qelmıyorsun askolsun canım.. :D
#15.02.2010 15:05 0 0 0
  • seçmiyorum firsat olursa hepsiyle sohbet etmek isterim(:
#15.02.2010 23:34 0 0 0
  • seçmiyorum firsat olursa hepsiyle sohbet etmek isterim(:

    çiçeğim seninle aynı fikirdeyim
#15.02.2010 23:59 0 0 0
  • öncelikle çiçeğim didem ledycim

    sonra görüştüğüm herkesle (bende aynı politik cvb verim)
#22.02.2010 17:48 0 0 0
  • RUZGAR
    Ay ışığı
    1sidelya
    Şebnem FERAH :D

    şebnem ferah için bişe diyemem :D
    ama bizimle Ankara buluşmasına
    gelirsen tanışma fırsatı olur

    RoSe_SüM

    azadeyle , ayışığı , nerqis..(:

    inşallah bitanem
#22.02.2010 18:50 0 0 0
  • 2 ki$i var goru$meyi cok cok istedigim

    hayalll ve Sylar ablacikim
#23.02.2010 10:57 0 0 0
  • 5 kişi olsa
#23.02.2010 10:59 0 0 0
  • 3 kişi çok az seçemem :D
#23.02.2010 11:00 0 0 0
  • 3 kişi olucak:D
#23.02.2010 11:05 0 0 0
  • ayışıqı, Lady Lap ,ßæyan NazLı meLek demem coq ߀kLe:D
#23.02.2010 11:13 0 0 0
#23.02.2010 12:16 0 0 0
  • Matraqkız
    Funda :)
    bynnazlımeleq
#02.04.2010 00:10 0 0 0
  • nerqish abam
    didem
    asiyan..:)
#02.04.2010 15:19 0 0 0
  • :D Kısaca He-Pi-NiZ :D:D
#02.04.2010 16:02 0 0 0