Kulak asmazsın ama bak son kez soruyorum
Nedir suskunluğunun sebebi böyle
Bilirsin sana kızamam sayki rica ediyorum
Bu yaptığın günahtır, demedi deme!
Bana ne kal dedin ne gitmemi buyurdun
Bir tek bana sağırsın tüm aleme duyurdun
Sana muhtaç bir kalbi yetimliğe doyurdun
Kul hakkına girer bu, demedi deme!
Bu kadar sevilmezsin desem aşarım haddi
Neyse problem görünen aşalım hadi
Taşa bu kadar söylensem bir ses verirdi
Taşarsam durulmam daha, demedi deme!
Yerden bitmedi boyum, beni de doğuran var
Emrine amade diye büyütmedi bu kadar
Neticeye razıyım, babana rahmet bir karar
Ömrüm harmana tutuldu demedi deme!
Halimizi öğrenen kan davalıyız sanır
Şahit olsa kavgamıza bildiğine utanır
Hiç ettiğin sevgimize akbabalar dolanır
Kurda kuşa yem oluruz, demedi deme!
Sana meftun dilime alıştırma isyanı
Sevgim kalbimin sana acizane ikramı
Her nefesin ömürden, hayatın yok tekrarı
Göçer gidersin birgün, demedi deme!
Neydi sana zahmetim, bir selam yollaman mı?
Arada bir halimi sağlığımı sorman mı?
Bir çay içmeye vaktin nazarında ziyan mı?
Kırdın kahvenin hatırını, demedi deme!
Seni bildim bileli hayattı tebessümün
Benden gittin gideli yaşamak teessürüm
İbadete çevirdin sana mı tefekkürüm
Allah'tan gayrı medet, şirktir demedi deme!
Benden sana bir ömür düşünmene müsaade
Ya gel de varlığıma, ya da aşka ziyade
Çok üstüne geldiysem Hakk"ın için helal de
Kor olur ebedi alemim, demedi deme!
Sana meftun dilime alıştırma isyanı
Sevgim kalbimin sana acizane ikramı
Her nefesin ömürden, hayatın yok tekrarı
Göçer gidersin birgün, demedi deme!
Neydi sana zahmetim, bir selam yollaman mı?
Arada bir halimi sağlığımı sorman mı?
Bir çay içmeye vaktin nazarında ziyan mı?
Kırdın kahvenin hatırını, demedi deme!
MEHMET ERCAN
Yazan kaleme ve güzel kaleme alınmış yürek sesini bizimle paylaşan
sevgili Rüya' ya teşekkürler...
Emeğine ve yüreğine sağlık...Çok güzeldi.
ne denilebilir ki...?
güzelliklerin gözü kör edildiğinde...
ne yazılabilinir ki kahvenin hatırı kırıldığında
neden susulur sandınız ki; "kalbin ikramı geri çevrildiğinde" ...
"demedi" demeyin diye
...
ben dedim bile...
Bu şiir son zamanlar da okuduğum en samimi en içinde kendimi bulduğum şiirlerden birtanesi. Sizlerle elimden geldiği kadar gözlerinize kalplerinize hitap etsin diye naçizane paylaşmaya çalıştım. Değer verip okuyan bakan dostlara teşekkürler...
Cok güzel bir sunum olmus..
E-kartlar cok begendim ellerine saglik..
siir cok duygulu, harikaydi yazarin kalemine bereket..
seninde emegine yüregine saglik rüya..
Şiir yazdığımda bu denli ses getireceği aklıma gelmemişti. Yazıp herkes gibi okuduktan sonra benimde çok hoşuma gitti şiir lakin sizler tarafından da beğenilmiş olması çok güzel. Görebilen herkese saygı, görmeye neden olana şükranlarımla...
Sizin bu şiiriniz için ben dahil bir çok insanın ortak kanısı tabiri caizse " İçimize işledi " Hani bazı şiirler vardır okursunuz sizi bir yerinizden yakalar. Sizin şiiriniz sadece yakalamakla kalmadı "tutsak" etti
Duygudan yoksun, ruhsuz insanların kol gezdiği bir dünya da böylesine duygu yüklü bir yüreğe sahip olduğunuz için ben de size şükranlarımı sunuyorum.
Yüreğinizin sesi hiç susmasın diliyorum.