Hangi Hezimete Hizmetteyim

Son güncelleme: 02.02.2010 16:43

  • noimage


    (ne komik)


    mil çökmüş bir dere yatağına gömdüm şiirlerimi
    hangi hezimete hizmetteyim bilinmez ya
    aklımca
    güya
    kendimi ve seni
    teammüden öldürdüm
    ve doğurdum yüreğimi sözüm ona yeniden
    hüdâ-i nabitten




    (ne trajik)


    ne acınası bir intikamdır ki almaya kalkıştığım
    eskimiş eskitilmiş bir borç misali
    ne yaptıysam
    nice çabaladıysam
    unutmaları biriktirip zulamda yıllarca
    hayatın yüzüne çarpıp da
    al işte
    al gözün doysun
    ödedim nihayet deyip
    defolup gidemedim bu Tanrının gazabı hasretten




    (ne etik)


    yakalanmaya can atan bir cani gibi hissetmem neden

    ya bu
    dönüp dönüp
    adak kanı gibi
    seni alnıma sürüşlerim

    ve baygın rayihalı
    mistik tütsüler gibi tütmelerim


    için için yanmalarım ne ki közlere öykünüp
    yakmaya kıyamadan
    yakmayı bilmeden



    (ne esrik)

    ahh bu ben
    bir an firarı aklıma düşürmeden


    nasıl bu kadar hoşnudum
    benliğime esir pazarı kamçılarınca zulmedip
    derime nakkaş sabrıyla zerre zerre işlettiğim
    maraz aşkın esaretinden

    CEYDA GÖRK
    1ARALIK2009
#02.02.2010 09:02 0 0 0
  • Paylaşım için sağol...
#02.02.2010 12:09 0 0 0
  • Tek kelimeyle harikaydı..
    Güzel yüreğine sağlık canım..
#02.02.2010 14:04 0 0 0
  • Tşkr.ederim maske gözlerinize sağlık...


    Şayestem canım gözlerine sağlık tşkr.ederimm...
#02.02.2010 16:42 0 0 0
  • emegine saglık ..
#02.02.2010 16:43 0 0 0