Nerqishle İzdivaç

Son güncelleme: 22.04.2010 08:56
  • Hemsom bulduklarimi zati kimse begenmiyo oysam ben uyeler icin iste seyttiydim
    Canim benim sen benim asistanim ol isin hazir ne demek
#20.04.2010 11:41 0 0 0
  • Nergis Abla Bana Bi Karı Bul Ya:D
#20.04.2010 12:30 0 0 0
  • A hemşom Kıymet bilmediler dimi

    Tamam asistanım olUrum ben senin Reytingg yapalım hemşom ..azcık calışalım kavga işe yarar
#20.04.2010 12:35 0 0 0
  • kolay gelsin nergish ablam
#20.04.2010 14:15 0 0 0
  • Rtük e kapattırcam burayı
#21.04.2010 09:59 0 0 0
  • :)
#21.04.2010 12:35 0 0 0
  • bnde evlenmek istiorm :D
#21.04.2010 12:52 0 0 0
  • Ezqi :D
#21.04.2010 12:56 0 0 0
  • Söle :D
#21.04.2010 12:56 0 0 0
  • noimage
#21.04.2010 13:13 0 0 0
#21.04.2010 13:18 0 0 0
  • ne guluyon kiz sayfaya uygun resim koyayim dedim (:
#21.04.2010 13:20 0 0 0
  • Nergis Abla Bana Bi Karı Bul Ya

    karımı??

    eskiacık çok uygun olmus saolasın :D
#21.04.2010 13:47 0 0 0
  • Güsel bir şey olmuş....
    Komik....
#21.04.2010 14:26 0 0 0
  • ne guluyon kiz sayfaya uygun resim koyayim dedim (:

    Tşk ..
#22.04.2010 01:17 0 0 0
  • AblaCm bir ara yayından kalkmışmıydı bu program :D
#22.04.2010 08:29 0 0 0
  • Abla bende demi kaydolsam ne dersin
#22.04.2010 08:49 0 0 0
  • Doktor bey kaydolmanızı hiç tavsiye etmem :D
    Ben kaydolduqumda başıma neler neler qeldi
#22.04.2010 08:55 0 0 0
  • Renkdaşım bide ben deneyim bakalım ne olacaksa
#22.04.2010 08:56 0 0 0