Temelin Dövüş Tekniği

Son güncelleme: 20.02.2010 01:01
  • Temelin Dövüş Tekniği


    Japon'un biri, Rize'de bir kahveye girmiş ve
    herkese kafa tutmuş:
    -- "Var mı? Aranızda delikanlı? Varsa? Çıksın dışarı..."TEMEL kapıya doğru yürümüş,
    -- "Çıkıyorum ulan! demiş
    Birkaç dakika sonra, TEMEL ağzı-burnu dağılmış bir vaziyette,
    kahveye geri dönmüş...
    Peşinden de, JAPON kasılarak içeri girmiş ve
    kahvedekilere TEMEL'i göstererek:
    -- "Ona, 'Toyokumi' ustanın, 'Katakori' tekniğiyle vurdum."
    Ertesi gün JAPON yine gelmiş. Yine meydan okuma.
    Yine TEMEL' den rest. Ve birkaç dakika sonra kapıda yine,
    ağzı-burnu dağılmış bir TEMEL.
    Ve peşinden kasılarak yaptığı oyunu açıklayan JAPON:
    -- "Ona, 'Kuyotomi' ustanın, 'Kihotomi' tekniğiyle vurdum."
    Ertesi gün yine aynı hikaye.
    Dayak yemekten ayakta duramaz hale gelmiş TEMEL ve
    her gün değişik bir stil kullanan JAPON :
    -- "Ona, 'Toyohama' ustanın, 'Kimanto' tekniğiyle vurdum."deerken,
    Bu böyle bir hafta devam etmiş.
    Ve sekizinci gün! JAPON yine kahveye gelip,
    yine herkese kafa tutmuş.
    JAPON'un restini gören yine TEMEL olmuş tabii...
    Herkes aman TEMEL Ne yapıyorsun yeter artık falan,
    ama TEMEL dinlememiş kimseyi ve çıkmışlar...
    Birkaç dakika sonra, herkes yine suratı
    dağılmış bir TEMEL beklerken,
    Bu kez JAPON, ağız-burun dağılmış, hoşaf!
    Kanlar içinde kapı da belirmiş?
    TEMEL' de hemen arkasından girmiş içeriye,
    JAPON'u göstererek:
    "Ona, 'Toyota'nın 'Krikosuyla' vurdum" demiş...
#05.02.2010 09:25 0 0 0
  • Emeğine sağlık kardeşim.
#05.02.2010 11:57 0 0 0
  • paylaşımın için sağol
#05.02.2010 15:12 0 0 0
  • dövüş bu işte
#06.02.2010 14:58 0 0 0
  • Emeğinize sağlık.Hayırlı paylaşımlar.
#07.02.2010 14:23 0 0 0
  • çok komik wLLa emeğine sağlık
#08.02.2010 15:26 0 0 0
#14.02.2010 12:01 0 0 0
  • süper :D:D:D
#16.02.2010 15:57 0 0 0
#17.02.2010 09:38 0 0 0
  • :D:D zuhahahah..
#20.02.2010 01:01 0 0 0