Adını Sen Koy

Son güncelleme: 14.02.2010 11:55

  • noimage



    Duvarların üzerime yığılmasına izin vermiştim ya şimdi kalkamıyorum kırıldı bedenim

    Ben bir sabiydim küçücük yüreklere bile sığardım yok artık sığamıyorum büyüdüm

    Sevdaydı acıydıgülünç tarafları da vardı elbet ama ben hiç hissedemedim

    Üşüyorum sadeceher yanım buz tuttubir kara sevda gelseydi ısıtsaydı ya beni

    Uyumak istiyorumbir gün dünyanın sonu gelecekmiş ya o zaman uyanırım

    Bir sigara yakayım uzunca çekeyim içime seni çekemedim ya içime dert oldu

    Bir bebek gözüyle bakabilsem hayata cennet sansam bu dünyayı

    Yalanneden yalan konuşur insan ben anlayamadım da

    Sonu gelmeyecek bu yazdıklarımın

    Ben yazdıkça o korkunç yalnızlığım ortaya çıkıyor

    Susmalıyım artık yüreğimi susturmalıyım

    Gidip yatmalıyım ruhum biraz dinlenmeli

    Sonra yine sabah olacak

    Biliyor musun ben artık sabahları sevmiyorum

    Sensiz uyandığım sabahları artık çekemiyorum

    Bu acı benim ve bir gün bitirmeliyim

    İlk adımımı attımuçurumun kenarındayım

    ........Tükendim artık.........
    ......................
    .................
    .............
    ..........
    .......
    ....
    ...
    .
    .
    .
#14.02.2010 11:47 0 0 0
  • Tebrik Ederim Emeğine Sağlık
#14.02.2010 11:55 0 0 0