Kötü Düşünce

Son güncelleme: 04.07.2010 22:56
  • Adamın biri çok geç saat olmasına rağmen eve hala gelmemiş...
    Karısı, o sırada evde olan annesine
    - "Mutlaka biriyle ilişkisi vardır, o yüzden geç kalmıştır" demiş..
    Bunun üzerine annesi kızını teselli eder...
    -"Kızım niye hep en kötüsünü düşünüyorsun?"
    "Adam belki de trafik kazası geçirmiştir!
#14.02.2010 19:09 0 0 0
  • Hoştu emeğine Sağlık :D
#15.02.2010 10:48 0 0 0
  • ellerine sağlık abicimm
#15.02.2010 21:06 0 0 0
#15.02.2010 21:22 0 0 0
  • aman onu düşün daha ii :D
#15.02.2010 22:40 0 0 0
  • emeğine sağlık abi
#16.02.2010 15:52 0 0 0
  • Payla$im Icin T$k Ler Emeginize Saglik ..
#19.06.2010 19:02 0 0 0
  • güzelmiş ellerinize sağlık
#21.06.2010 12:48 0 0 0
#21.06.2010 12:50 0 0 0
  • iyi ki iyi düşünmüş
    teşekkürler
#21.06.2010 12:55 0 0 0
  • ellerıne saglık çok guzeldıı:)
#30.06.2010 10:03 0 0 0
  • süper bir fıkra
#04.07.2010 22:56 0 0 0