Adamın biri çok geç saat olmasına rağmen eve hala gelmemiş...
Karısı, o sırada evde olan annesine
- "Mutlaka biriyle ilişkisi vardır, o yüzden geç kalmıştır" demiş..
Bunun üzerine annesi kızını teselli eder...
-"Kızım niye hep en kötüsünü düşünüyorsun?"
"Adam belki de trafik kazası geçirmiştir!