Ne Kadarını Özlersin?

Son güncelleme: 16.04.2009 16:31
  • noimage

    [SIZE=25]Saçlarından ödünç ver
    Dört bahar geçti
    Çiçek kokusu öpmedim
    Çok oldu mutluluktan vazgeçeli...
    Gülüşünden ver
    Ömrümden al...

    noimage

    [SIZE=25]Uykusuzluğumun sebebi gözlerin
    Bir de gülüşündeki tek gamze
    Gözlerimi kapatınca karanlık
    Açtığımda yüzüm yaralı
    Geçmezmiş bazı yaralar, derinmiş kederleri severken ölenlerin
    Ölmeden unutmam lazım o zaman seni dedim
    Unutmak ölmek
    Kimseye söyleyemedim...

    noimage


    [SIZE=25]Gidiyorum işte,
    Bak ne gelmeyişin öksüz ne de yokluğun
    Gidiyorum işte
    Hep beklediğin yere
    Geleceğin varsa da artık gelme
    Sakın gelme, hiç gelme
    Ben sana gelene kadar sen kimseye gitme!!!

    noimage

    [SIZE=25]Duramıyorum, ağlamaktan utanıyorum,
    Utandıkça ağlıyorum!
    Belki bir tek gözyaşının çözebileceği bir dert değildir bu
    Ağlamamak lazım öyleyse
    Sevindirmemek lazım kederleri
    ya da böyle avutmamak lazım geceleri
    Yalnızlığımı, yapayalnızlığımı, yalpalayan yalnızlığımı..
    Yanlızlığımı çekmek ağır geliyor omuzlarıma
    ...ve...
    Arka arkaya birbiriyle tanışan sigaralar
    Her nefes gece...her gece içimde...
    Gündüz ellerimde
    Ağla yüreğim ağla
    Ne kadar dert varsa birbirine bağla...

    noimage

    [SIZE=25]Unuturum
    Unutmak zor değil
    Unutmak acı
    Unutmak zor değil
    Unutmak yazık
    Unutulmaz kimse yok bende
    Bir sana kıyamadım
    Gücüm yetmedi seni yok saymaya
    Kollarımı açtığım kadar unuttuğumsun
    Açamadığım kadar özlediğim
    Benim Unuttuğum Kadarını Sen Özler misin?
#30.12.2005 09:07 0 0 0
  • elıne yuregıne saglık master kardeşim
#30.12.2005 09:55 0 0 0
  • yuregine saglik guzel bir duygu,resimler zaten harika
#30.12.2005 10:18 0 0 0
  • emeğine sağlık canım..
#16.04.2009 16:31 0 0 0