Mükemmellik Bu mudur

Son güncelleme: 06.08.2008 12:14
  • noimage
#23.01.2006 03:58 0 0 0
  • sanal olarak diyorsan iyiden cok cok iyi ama unutma hic kimse mukemmel degildir, paylasim icin sagol...
#23.01.2006 16:53 0 0 0
  • katılıyorum arkadasıma...
#24.01.2006 08:55 0 0 0
  • paylaşım için teşekkürler
#24.01.2006 11:57 0 0 0
  • paylaşımların için teşekkürler
#24.01.2006 16:13 0 0 0
  • asperkana katılıyorum ama çok güzel kız
#25.01.2006 09:01 0 0 0
  • Bizlerle paylaştığınız için teşekkürler.
    Resim bir sanat harikası...
    Bununla beraber KARA KALEM resim ile ilgisini pek çıkaramadım...
    Saçlar, elbise tamam. Fakat ten renginin kara kalem ile yapılması
    imkansız...
#09.02.2006 00:15 0 0 0
  • paylaşım için teşekkürler
#10.02.2006 13:26 0 0 0
  • KİŞİ
    HEM ZEKİ HEM ÇALIŞKAN İSE TAKDİR ET
    ZEKİ AMA ÇALIŞKAN DEĞİLSE İKAZ ET
    ÇALIŞKAN AMA ZEKİ DEĞİLSE DİKKAT ET
    NE ZEKİ NEDE ÇALIŞKAN İSE İMHA ET

    teşekkürler paylaşım için
    değildir...
#11.02.2006 17:38 0 0 0
  • ellerine emeğine sağlık arkadaşım
#13.02.2006 07:51 0 0 0
  • eline sağlık kardes
#20.02.2006 09:52 0 0 0
  • bu ne ya çizimde harika hatunda elıne sağlık
#23.02.2006 11:20 0 0 0
  • Teşekkürler

    Ellerine sağlık


#24.02.2006 12:55 0 0 0
  • çok güzel ellerine sağlık. noimage
#04.03.2006 23:42 0 0 0
  • resim çok güzel çekilmiş ama karakalem çalışması ile alakasını kuramadım.cehaletimi bağışlayın
#02.04.2006 02:13 0 0 0
  • budur abicim

    paylaşım için teşekkür ederim arkadaşım
#16.04.2006 19:06 0 0 0
  • harbi mükemmel. acaba bekarmı? eline sağlık
#28.06.2006 15:06 0 0 0
  • cok guzel
#29.06.2006 13:21 0 0 0
  • afedersin cehaletime verin karakalemle mi çizilmiş bu ama çok güzel resim
#02.07.2006 15:39 0 0 0