sıgınak

Son güncelleme: 06.08.2015 10:29
  • @sıgınak adlı üyeden alıntı:
    mert:tek başına çay içilmez bizim sitede

    kanka gözün doysın evin anahtarı sende sen odadan bahsediyon

    pety : tavana 1 kere vurursam çay hazır
    2 kere vurursam gel çay demle
    3 kere vurursam beni yanına getirme demek anlaştıkmı
    Orijinali Göster...


    hahaha 4. yü duymak istemiyomdayak yiyecem herhalde
#15.09.2012 23:08 0 0 0
  • 4. daha yaratıcı olayım diye düşünüyorum

    mert: ürkütme kızları
    tadlı iiçin tşk ederim bir antepli olarak ben ısmarlamak isterdim ama farkımız yok deyilmi:/2:
    tşk arkadaşım:)
#15.09.2012 23:11 0 0 0
  • ben bugün çayları demledim hizmetimide yaptımm bir ay rahatım artıkk
#15.09.2012 23:12 0 0 0
  • @Chosen One adlı üyeden alıntı:
    Sağ solu belli olmaz ama onun dikkat et sen ona iş çıkarayım derken o çıkarmasın
    Orijinali Göster...


    başımızın üstünde işi varrahat ol
#15.09.2012 23:13 0 0 0
  • Abla seni rahat bırakmayız biz :D
#15.09.2012 23:13 0 0 0
  • @sıgınak adlı üyeden alıntı:
    4. daha yaratıcı olayım diye düşünüyorum

    mert: ürkütme kızları
    tadlı iiçin tşk ederim bir antepli olarak ben ısmarlamak isterdim ama farkımız yok deyilmi:/2:
    tşk arkadaşım:)
    Orijinali Göster...
    4. daha yaratıcı olayım diye düşünüyorum

    mert: ürkütme kızları
    tadlı iiçin tşk ederim bir antepli olarak ben ısmarlamak isterdim ama farkımız yok deyilmi:/2:
    tşk arkadaşım:)

    aman yaratma sakın
#15.09.2012 23:14 0 0 0
  • Fatih abi kızlar çok inatçıdırlar bunlar ürkmez aksine benide senide ürkütür:D
#15.09.2012 23:15 0 0 0
  • Fatih abi kızlar çok inatçıdırlar bunlar ürkmez aksine benide senide ürkütür

    erkek milleti iştee 7 sinde 15 inde 30 undada aynıı
#15.09.2012 23:17 0 0 0
  • mert:
    saolsunlar sadıktırlar
    birdedigimi iki etmezler hatta bazen 3-4 ederler ama idare etmelk gerekir
#15.09.2012 23:18 0 0 0
  • Abla bir şey demedim ki aa ama dediğimin arkasındayım ben
#15.09.2012 23:18 0 0 0
  • @sıgınak adlı üyeden alıntı:
    mert:
    saolsunlar sadıktırlar
    birdedigimi iki etmezler hatta bazen 3-4 ederler ama idare etmelk gerekir
    Orijinali Göster...


    Abi sadıktan öte dost gibiler kısacası canlar hepsini ablam gibi görüyorum
#15.09.2012 23:19 0 0 0
  • dabiii dabiii anladıkk
#15.09.2012 23:26 0 0 0
  • Aşk olsun abla
#15.09.2012 23:28 0 0 0
  • @sıgınak adlı üyeden alıntı:
    mert:
    saolsunlar sadıktırlar
    birdedigimi iki etmezler hatta bazen 3-4 ederler ama idare etmelk gerekir
    Orijinali Göster...
    mert:
    saolsunlar sadıktırlar
    birdedigimi iki etmezler hatta bazen 3-4 ederler ama idare etmelk gerekir

#16.09.2012 01:25 0 0 0
  • herkese günaydın
#16.09.2012 08:51 0 0 0
  • sabah serifleriniz hayırlı olsun ...
#16.09.2012 08:55 0 0 0
  • saol tşk ederim sende hoşgeldin:)
#16.09.2012 09:05 0 0 0
  • hoşbuldum
#16.09.2012 09:07 0 0 0
  • erkencisin bugün:)
#16.09.2012 09:10 0 0 0