Arkadaşlar yıldızlar gibidir, onları her zaman göremezsin ama senin için her zaman varolduklarını ve seni düşündüklerini bilirsin. Bugün beni göremesen de bil ki yanındayım... Senin gibi dosta sahip olduğum için kendimi çok şanslı hissediyorum. Hayatın tüm kötülüklerinin senden uzak olmasını dilerim. İyi ki varsın ve iyi ki dostumsun! Hep birlikte nice senelere... Doğumgünün kutlu olsun!
Benim canım arkadaşım , mainde ilk seni tanıdım
harika çok şeker şirin birisin , iyiki seni tanımışım
seni çok sevdiğimi bilmeni isterim, benim için değerin başka
Ailen ve sevdiklerinle birlikte , nice mutlu yıllar geçirmeni dilerim fenerlikızım
herşey gönlünce olsun tatlım