BoardBeLasi Doğum Günün Kutlu OLsun ...

Son güncelleme: 15.05.2010 16:52

  • noimage

    noimage
    noimage
    noimage



    noimage

    BoardBeLasi Doğum Günün Kutlu OLsun ...

    noimage



    noimage
    noimage
    noimage

    noimage


    Arkadaşlar yıldızlar gibidir, onları her zaman göremezsin ama senin için her zaman varolduklarını ve seni düşündüklerini bilirsin. Bugün beni göremesen de bil ki yanındayım... Senin gibi dosta sahip olduğum için kendimi çok şanslı hissediyorum. Hayatın tüm kötülüklerinin senden uzak olmasını dilerim. İyi ki varsın ve iyi ki dostumsun! Hep birlikte nice senelere... Doğumgünün kutlu olsun!

    noimage





    noimage



    noimage



    noimage
    noimage

    noimage
    noimage

    noimage






    [main-arkaplan-muzik]203[/main-arkaplan-muzik]
#08.05.2010 16:49 0 0 0
  • noimage

    noimage

    Doğum günün Kutlu olsun canım benim

    sağlıklı mutlu nice seneler dilerim

    (acele oldu $imdi çikiyorum k.bakma:))

    Buda pastan:)

    noimage

    noimage


#08.05.2010 16:50 0 0 0
  • dogum günün kutlu olsun nice mutlu yillara
    yeni yaisn sana saglik mutluluk huzur getirsin
#08.05.2010 17:13 0 0 0
  • nice mutlu senelere boardbelası
#08.05.2010 17:28 0 0 0
  • noimage

    Doğum günün kutlu olsun BoardBeLasi.
    Ailenle birlikte nice saglıklı ve mutlu yıllara.

    noimage

    noimage
#08.05.2010 17:33 0 0 0
  • noimage

    noimage

    noimage

    noimagenoimage

    Benim canım arkadaşım , mainde ilk seni tanıdım
    harika çok şeker şirin birisin , iyiki seni tanımışım
    seni çok sevdiğimi bilmeni isterim, benim için değerin başka
    Ailen ve sevdiklerinle birlikte , nice mutlu yıllar geçirmeni dilerim fenerlikızım
    herşey gönlünce olsun tatlım
    noimage


    noimage


    noimage

    noimage
#08.05.2010 18:13 0 0 0
  • dogum günün kutlu olsun boardbelası :)
#08.05.2010 18:54 0 0 0
  • Doğum Gününüz Kutlu Olsun
    Nice Sağlıklı Mutlu Yıllara
#08.05.2010 20:21 0 0 0
  • Mutlu Yıllar
#08.05.2010 21:57 0 0 0
  • Nice yillara canim benim iyiki dogdun
#08.05.2010 22:49 0 0 0
  • Doğum Günün Kutlu Olsun Nice Senelere...
#08.05.2010 22:49 0 0 0
  • Doğum günün kutlu olsun BoardBeLasi,Ailenle birlikte nice saglıklı ve mutlu yıllara.
#09.05.2010 17:03 0 0 0
  • Doğum günün kutlu olsun kardeş
#09.05.2010 17:41 0 0 0
  • Hepinize cok cok tsk ederim..
#09.05.2010 19:34 0 0 0
  • Doğum günün kutlu olsun...

    Sağlık mutluluk huzur ve başarı dolu nice senelere İnşaallah. (:
#09.05.2010 19:38 0 0 0
  • Tsk ederim Sylar
#09.05.2010 20:12 0 0 0
  • dogum günün kutlu olsun nice mutlu yillara
#10.05.2010 00:00 0 0 0
  • Tessekurler
#10.05.2010 11:26 0 0 0
  • noimage


    Doğum günün kutlu olsun BoardBeLasi

    Nice senelere ...


    noimage
#10.05.2010 15:35 0 0 0