DELİRTEN RESİM

Son güncelleme: 02.02.2009 18:16
Die Die foto
  • september sende heralde streslı ve asabi insansın senden de tırsmamız lasım he

    Bune ya herkez burada stres sahibimi
#22.02.2006 13:20 0 0 0
  • dedim ya aakıdaşım ben gelemem böyle şeylere..sinir katsayımı çıkardı o şekiller
#22.02.2006 13:28 0 0 0
Die Die foto
  • heheh damam Relax ol Kızma Kızgınlık yakışmıo sana
#22.02.2006 13:31 0 0 0
  • sinir katsayısı
#22.02.2006 13:35 0 0 0
  • Ben durdururum bu resmi ama Benim Erkana olur olacak
#22.02.2006 14:17 0 0 0
  • bırakın zıplasınlar yaw..niye durdurmaya uğraşıyoski
#22.02.2006 14:26 0 0 0
  • dimi yoksa bunun durcağı yokkk
#22.02.2006 14:43 0 0 0
Die Die foto
  • hehehe durduramayan hemen nasılda konuyu saptırıyo
#22.02.2006 14:44 0 0 0
  • ben durdurdummmmm sakinim işte ya kahrertsin hiç sinirli diilimdirr
#22.02.2006 15:07 0 0 0
Die Die foto
  • EvaneSCenCE tebrıkler LADY'im ne stres farmıs sende ne de dengesizlik
#22.02.2006 15:11 0 0 0
  • SWE saol cnm ama valla doğru sölim ben de nasıl yaptımı bilmıorum çünkü normalde sinirlimdirrr
#22.02.2006 15:22 0 0 0
  • hooppss...biz dengesizmiyis yani hee.. sen bize dengesizmi demiş oldun şimdi
#22.02.2006 15:25 0 0 0
Die Die foto
  • hehe napim stres sahıbı olan ınsanlar dengesız oluo ne yaptıkları bellı değil :P

#22.02.2006 16:06 0 0 0
  • çok güzel paylaşım için teşekkürler hareket ediyolar
#22.02.2006 18:03 0 0 0
  • DewamLı Bir Noktaya BakınCa Duruyor
#22.02.2006 18:07 0 0 0
  • Lemii
#22.02.2006 21:33 0 0 0
  • ....
#22.02.2006 21:52 0 0 0
  • wawww bu teste gore piskopat oluyom :(


    :D :D
#18.09.2008 05:31 0 0 0
  • ßen Zor Durduruyorum Yaa

    1 Saniye Duruyo Sonra Dewam EdiyoR :D
#18.09.2008 05:44 0 0 0