Mehmet ERCAN-Tamam Gidiyorum

Son güncelleme: 17.05.2010 03:15
  • noimage
    Tamam Gidiyorum
    Nasılsa beni senden soracak hiç kimsemiz yok
    nasılsa beni yolcu etmen için hazırdır nedenlerin
    merak etme beni
    nasılsan öyledir halim..
    noimage

    Yanında olamayacağım her mesafede
    Saçına dokunma isteğimin ihtimali dahi yok artık
    Bu yüzden önemi de yok nerde olacağımın

    noimage

    Ve seslenen sen olmayacaksın madem
    ßana sanıp adımı duyacağım hiçbir yöne kalbim çarpmayacak
    Siyah şimdi bana daha mı çok yakışacak bana
    oysa ne çok dilerdim geceyi kıskandıran gözlerine bürünmeyi
    Kaç bin adım sonra hayalin silinir gözlerimden
    Peki üç cümlenin birinde adını anma alışkanlığım tükenir mi ?
    Bahardı gözlerin..

    noimage

    Şimdi takatim yeter mi boynuma kadar kış mevsiminden geçmekten
    Elime dahi dokunmadan nasıl verdin bana bu şekli
    Sen varsın
    gerçeksin madem..
    Nasıl benden bahsedebiliyorum


    noimage

    Ardından kaç yıl sonra yollarsın sende kalan aklımı
    Aklım bulunca tanır mı senden geriye enkaz kalmış beni
    Şimdi yetimler mi muktedir ruhumu teskin etmeye
    Nasıl bir sensizliğe düştüm ki
    Dünya koca bir çukur gibi bedenime
    Allah aşkına değmesin saçlarına artık şimal rüzgârları
    İzin verme..!
    Bilirim kokunun aşamayacağı uzaklık yok

    noimage

    Bilirim gelirde beni kefenler nefesin
    Ölmemi istemezsin şimdi
    Dokunman gereken alnıma duvarlar çarpar
    Nerdesin..!
    Mehmet ERCAN
    [main-arkaplan-muzik]465[/main-arkaplan-muzik]
#12.05.2010 23:09 0 0 0
  • Resimleri sunuşundaki bütünlük bu güzel şiirle de bir bütünlük olşturunca işte böyle doyumsuz bir sayfa ortaya çıkmış yine..

    Yüreğini söke söke nasıl bir gitmek öyküsüdür bu..
    Emeklerine ve güzel yüreğine bereket Rüya'm...
#13.05.2010 12:34 0 0 0
  • Çok teşekkür ediyorum güzel yüreğinden dökülen anlamlı sözlerin için.
    Çok sağol Canım
#13.05.2010 15:04 0 0 0
  • Bazen uzaklar bile öylesi yakındır... Ne yapsa kıyamazsın sevdiğine...

    Emeğine sağlık Rüya. Çok güzel bir sunum olmuş.
#13.05.2010 18:21 0 0 0
  • Güzel bir sayfa olmuş emeklerine sağlık
#13.05.2010 20:30 0 0 0
  • Eski bir hikayeyi anlatıyor sanki bu fon müziği...
    Eski bir yaşanmışlık duruyor şiirde...
    Okuyanı acıtıyor önce sonra bir rüzgar esiyor sıladan yana...
    Koyveriyorum kendimi de benimle birlikte...
    Nereye götürürse işte...

    Emeğine sağlık Sevgili Rüya...
    Çok emek vererek hazılamışsın e-kartları...
    Şiirle bütünleşip bir "aşk romanın" ilk ve son sayfası gibi anlatıyor herşeyi...
    şiiri yazan Mehmet ERCAN' ın da yüreğine sağlık...

    "Şimdi yetimler mi muktedir ruhumu teskin etmeye
    Nasıl bir sensizliğe düştüm ki
    Dünya koca bir çukur gibi bedenime
    Allah aşkına değmesin saçlarına artık şimal rüzgârları
    İzin verme..!
    Bilirim kokunun aşamayacağı uzaklık yok "



    başımda esiyor şimal rüzgarı...
    meltem rüzgarlarına inat edercesine...
    söyle ey şimal yıldızı !
    diğer yıldızlar kıskanıyor mu rüzgarı mı?:)
#13.05.2010 21:04 0 0 0
  • Emeğine yüreğine sağlık değerli arkadaşım..Bu güzel çalışma için sonsuz teşekkürler....
#14.05.2010 06:53 0 0 0
  • çok hoş paylaşım olmuş emeğinize sağlık
#14.05.2010 14:53 0 0 0
  • Sylar evet çok haklısın ... Bazen uzaklar yakın bazende yakınlar uzaktır...
    Refik abi çok teşekkür ediyorum paylaştığımıza sevindim ..
    Ozan Teşekkür ediyorum değerli yorumun için...
    Bahar Sağolun...
    Ve Vildancım değerli üstad...
    Senin şair yüreğinden dökülen her kelime benim için inanılmaz önemli ki bunu biliyorsun ...Sözlerinin üzerine söz söylenemiyor :)
    Harikasın ...
    başımda esiyor şimal rüzgarı...
    meltem rüzgarlarına inat edercesine...
    söyle ey şimal yıldızı !
    diğer yıldızlar kıskanıyor mu rüzgarı mı?

#14.05.2010 16:03 0 0 0
  • Cok güzel bir sayfa olmus rüya..
    tamda siire yakisir sekilde..
    E_kartlari cok begendim farklilik katmis calismana.

    Mehmet ercan sesiyle kalemiyle siirlere hayat veren bir ustanin bu güzel siirini tekrar okumak güzeldi..
    Yüregine saglik rüya:)
#15.05.2010 12:13 0 0 0
  • Emeğinize sağlık, yazdığım bir şiirin bu emekle, kaliteyle buluşmasının hazzını yaşattınız sağolun...
#16.05.2010 01:40 0 0 0
  • Sevgili Mehmet ERCAN sizin şiirlerinizi Burada paylaşmak benim için gerçekten büyük bir zevk... Ve şiirlerinizi e-kartlarla buluşturmak inanılmaz keyifli ve bir okadar da duygu şöleni benim için.
    Siz yazmaya ben de inşallah paylaşmaya devam edicem :)
    Ayrıca yorum yazma nezaketiniz için çok teşekkür ediyorum.
    Sağolun.
#16.05.2010 16:32 0 0 0
  • Tamam Gidiyorum
    Nasılsa beni senden soracak hiç kimsemiz yok
    nasılsa beni yolcu etmen için hazırdır nedenlerin
    merak etme beni
    nasılsan öyledir halim..

    Çok güzel bir şiir Mehmet Ercan'ın yüreğine sağlık..
    Ve sen Rüya arkadaşım şiire tat vermişsin sunumunun bütünlüğüyle..
    Emeğine yüreğine sağlık..
#17.05.2010 03:15 0 0 0