Tamam Gidiyorum
Nasılsa beni senden soracak hiç kimsemiz yok
nasılsa beni yolcu etmen için hazırdır nedenlerin
merak etme beni
nasılsan öyledir halim..
Yanında olamayacağım her mesafede
Saçına dokunma isteğimin ihtimali dahi yok artık
Bu yüzden önemi de yok nerde olacağımın
Ve seslenen sen olmayacaksın madem
ßana sanıp adımı duyacağım hiçbir yöne kalbim çarpmayacak
Siyah şimdi bana daha mı çok yakışacak bana
oysa ne çok dilerdim geceyi kıskandıran gözlerine bürünmeyi
Kaç bin adım sonra hayalin silinir gözlerimden
Peki üç cümlenin birinde adını anma alışkanlığım tükenir mi ?
Bahardı gözlerin..
Şimdi takatim yeter mi boynuma kadar kış mevsiminden geçmekten
Elime dahi dokunmadan nasıl verdin bana bu şekli
Sen varsın
gerçeksin madem..
Nasıl benden bahsedebiliyorum
Ardından kaç yıl sonra yollarsın sende kalan aklımı
Aklım bulunca tanır mı senden geriye enkaz kalmış beni
Şimdi yetimler mi muktedir ruhumu teskin etmeye
Nasıl bir sensizliğe düştüm ki
Dünya koca bir çukur gibi bedenime
Allah aşkına değmesin saçlarına artık şimal rüzgârları
İzin verme..!
Bilirim kokunun aşamayacağı uzaklık yok
Bilirim gelirde beni kefenler nefesin
Ölmemi istemezsin şimdi
Dokunman gereken alnıma duvarlar çarpar
Nerdesin..!
Mehmet ERCAN
[main-arkaplan-muzik]465[/main-arkaplan-muzik]
Eski bir hikayeyi anlatıyor sanki bu fon müziği...
Eski bir yaşanmışlık duruyor şiirde...
Okuyanı acıtıyor önce sonra bir rüzgar esiyor sıladan yana...
Koyveriyorum kendimi de benimle birlikte...
Nereye götürürse işte...
Emeğine sağlık Sevgili Rüya...
Çok emek vererek hazılamışsın e-kartları...
Şiirle bütünleşip bir "aşk romanın" ilk ve son sayfası gibi anlatıyor herşeyi...
şiiri yazan Mehmet ERCAN' ın da yüreğine sağlık...
"Şimdi yetimler mi muktedir ruhumu teskin etmeye
Nasıl bir sensizliğe düştüm ki
Dünya koca bir çukur gibi bedenime
Allah aşkına değmesin saçlarına artık şimal rüzgârları
İzin verme..!
Bilirim kokunun aşamayacağı uzaklık yok "
başımda esiyor şimal rüzgarı...
meltem rüzgarlarına inat edercesine...
söyle ey şimal yıldızı !
diğer yıldızlar kıskanıyor mu rüzgarı mı?
Sylar evet çok haklısın ... Bazen uzaklar yakın bazende yakınlar uzaktır...
Refik abi çok teşekkür ediyorum paylaştığımıza sevindim ..
Ozan Teşekkür ediyorum değerli yorumun için...
Bahar Sağolun...
Ve Vildancım değerli üstad...
Senin şair yüreğinden dökülen her kelime benim için inanılmaz önemli ki bunu biliyorsun ...Sözlerinin üzerine söz söylenemiyor
Harikasın ...
başımda esiyor şimal rüzgarı...
meltem rüzgarlarına inat edercesine...
söyle ey şimal yıldızı !
diğer yıldızlar kıskanıyor mu rüzgarı mı?
Sevgili Mehmet ERCAN sizin şiirlerinizi Burada paylaşmak benim için gerçekten büyük bir zevk... Ve şiirlerinizi e-kartlarla buluşturmak inanılmaz keyifli ve bir okadar da duygu şöleni benim için.
Siz yazmaya ben de inşallah paylaşmaya devam edicem
Ayrıca yorum yazma nezaketiniz için çok teşekkür ediyorum.
Sağolun.
Tamam Gidiyorum
Nasılsa beni senden soracak hiç kimsemiz yok
nasılsa beni yolcu etmen için hazırdır nedenlerin
merak etme beni
nasılsan öyledir halim..
Çok güzel bir şiir Mehmet Ercan'ın yüreğine sağlık..
Ve sen Rüya arkadaşım şiire tat vermişsin sunumunun bütünlüğüyle..
Emeğine yüreğine sağlık..