Her gören gözden kıskandığım
Bağrıma taş diye bastığım
Gözümden yaş diye akıttığım
Aşk-ı Memnu'msun canıma can diye kattığım
Sevdasını yüreğimde sakladığım
Her aklıma geldiğinde ağladığım
Muradım o deyip Allah'a yalvardığım
Aşk-ı Memnu'msun kavuşamadığım
Hep hasret kalacağım
Ne demeli şimdi ...
Aşkı Memnu'msun sen ...
Allah kimseye yasak bir aşk vermesin verirse de sabırlar versin
Güzel bir çalışmaydı Nerisa-Su teşekkürler canım.
Allah kimseye yasak bir aşk vermesin verirse de sabırlar versinsabırda vermiyorsa ne olsun rüyacığım oldumu şimdi canım kalbimi parçaladı sözlerin
ne kadar zormuş Ulaşılmazı sevmek ne kadar zormuş sevipte kavuşamamak ne kadar zormuş severek hasret kalmak .
yüreğinden dökülen bu sözlerine yorumuna sağlık canımmmm