Beklemeye Değermisin

Son güncelleme: 19.05.2010 20:52
  • Öyle ulaşılmaz ki uzaklığın..



    Bir hevesle yola çıkıyorum seni bulabilmek adına
    Hani elimi uzatsam tutacakmışım gibi..

    noimage

    Kocaman okyanusların ulaşılmaz sonsuzluğu gibi
    Sana çıkan tüm yollar..



    Duruyorum Beklemeli diyorum!!
    Umutla hevesle beklemeli diyorum..
    Gittiğin yer uzak..Uzaklığın ulaşılmaz..
    Uzaklığın vazgeçilmez..
    Dursam öylese ..Beklesem



    Hevesle beklesem Gelirmisin?
    Hani bir söz çıksa dudaklarından..


    Özlesem özlesem özlesem
    Çok özlesem döner misin?



    Geldiğinde sen olur musun Yine yanımda ki?
    Burnumda tüten bu özlem değiştirmişmidir bende ki seni?


    noimage


    İçimden aniden harlar mı bir alev yeniden?
    İçin için yanan alevlerin arasında külleri soğutmak değilmidir
    Kaderimiz..

    Yeniden başlasada bir avuç suya bakar
    Hani Yeter ki biz söz çıksa dudaklarından..
    Tutuşsam ateşinle yansam soğusam
    Yine yeniden başlarmısın benimle?



    Ellerimi uzatsam verir misin bana ellerini
    hala benimlemiş gibi


    Bir söz çıksa dudaklarından..


    Aldansam korksam inansam
    gideceksen bile yine gelir misin?

    Gitsen de Gelsen de Sen bu kadar beklenmeye değer misin?


    noimage
    alıntı
#19.05.2010 12:21 0 0 0
  • Duruyorum Beklemeli diyorum!!
    Umutla hevesle beklemeli diyorum..
    Gittiğin yer uzak..Uzaklığın ulaşılmaz..
    Uzaklığın vazgeçilmez..
    Dursam öylese ..Beklesem


    kaçamak bakışlar atıyorum sensizliğe
    ve biraz daha susuyorum...

    süpermiş ellerine sağlık
#19.05.2010 17:03 0 0 0
  • noimage
#19.05.2010 18:00 0 0 0
  • çok güzel olmuş ellerine sağlık
#19.05.2010 18:21 0 0 0
  • noimage
#19.05.2010 20:52 0 0 0