Sürekli deodorant kullananlara uyarı!

Son güncelleme: 06.03.2006 07:52
  • "Devamlı deodorant kullanmak kansere yol açar mı?" sorusuna Amerikalı bilimadamları, "Evet" yanıtını verdi. Koltuk altına sıkılan ter önleyici deodorantlardaki kimyasallar, özellikle göğüs kanserine yakalanma riskini artırıyor. Bu spreylerdeki alüminyum maddesi, östrojen hormunu dengesini bozuyor. Bu hormonun bozulması da göğüs kanserine yol açıyor. Bu nedenle bilimadamları, sürekli deodorant kullanılmasından kaçınılmasını tavsiye ediyor. Öte yandan bağırsak kanserine neden olan kırmızı etin bir zararı daha ortaya çıktı. İngiliz bilimadamları; aşırı kırmızı et tüketiminin DNA'ya ve mide duvarına zarar vererek mide kanserine de neden olabileceğini ortaya koydu.
#02.03.2006 08:59 0 0 0
  • eyvah ben çok deodorant kullanırım
#02.03.2006 09:18 0 0 0
  • yaaa deodorantsız da olmaz ki..hijyen kadar temiz ve güzel kokmakta önemli..nolcak şimdi..daha doğal ürünler kullanmalıyız o zaman..
#02.03.2006 12:58 0 0 0
  • Allah korusun ya
    daha dikkatli olmak lazım demekki
#02.03.2006 13:59 0 0 0
  • hiç sevinemedim bu habere...
#02.03.2006 15:18 0 0 0
  • paylaşım için teşekkürler
#02.03.2006 21:21 0 0 0
  • ya casper deodorantsızda olmazki,kaliteli olanları kullanmalıyız herhalde okadar zararı olmaz
#02.03.2006 21:33 0 0 0
  • Evet arkadaşlar bu haberi bende okumuştum daha önce deodorantı şimdi kıyafetime sıkıyorum genelde terleme problemim olmadığı için koltuk altına sıkmasamda oluyor tabii bunu sağlık için yapıyorum teşekkürler.
#02.03.2006 21:39 0 0 0
  • paylaşım için teşekkürler
#06.03.2006 07:52 0 0 0