Düşümde Gördüm

Son güncelleme: 15.07.2010 18:40
  • Düşümde gördüm,alıp götürüyordun beni
    Beyaz bir ata binmiştik
    Adı bulutmuy du neydi?
    Yemyeşil kırlar ortasından,
    Mor dağlara
    Esintili bir seher vakti
    Rüzgâr götürüyordu bizi
    Sabah alacasında
    Durmaya vaktimiz yoktu
    Uyanırsak bitecektik

    Çocukluğumun arka bahçesinde
    Ağaç tepesinde bir kız çocuğu
    Arkadaşlarına çaldığı ayvaları atıyordu
    Gördüm geçerken onu
    Bahçenin sahibi bağırıyordu
    "Bir gün yakalayacağım seni"
    Yüzümde özlem dolu gülümseme
    Uçuyordum rüzgârların önünde

    Gençliğim yangın yeri
    Koşar adım geçmişim bu engeli
    Kafesine dar gelmiş göğsüm
    Kendini uçurumun dibinde bulmuş
    Sevdası duvarlarda yazılı kalmış
    Ve açılmış ilk defa beyaz bir atla ufka
    Ve Belkide bağışlanama günahlara
    Yağmalanmış şehrinden kaçarcasına
    Nazlı ırmak boylarında, aydınlık semalara

    Düşümde gördüm sazdan kulübem,
    Öylesine güzeldi ki
    Nehir kırlangıçları uçuşuyordu bacasında
    Ve suyun üzerinde nilüfer çiçekleri
    Issız köyümüze uzanmışız,
    Yorgun ve mutlu
    Günbatımı yayılıyor semasına düşlerimin
    Yarısı yeşil, yarısı mavi
    Şafak sökse bile kalkmaya üşeneceğiz
    Damlarken sazdan kulübeme,
    Yağmur melodisi
    Biz mışıl mışıl, uyuyacağız

    alıntı
#15.07.2010 10:57 0 0 0
  • Emeğine Saqlık!....
#15.07.2010 18:02 0 0 0
  • kezman_91 teşekkür ederim okuyan gözlerine sağlık
#15.07.2010 18:40 0 0 0