Sevgilinizin Sakızını Çiğner misiniz?

Son güncelleme: 22.01.2014 19:36
  • Bu konudaki fikirlerinizi çok merak ettim ben

    Ara sıra İngilizlerin uğraştığı şeylerden daha saçma şeylerle de uğraşmak lazım yani

    Sevgilinizin / Eşinizin sakızını çiğner misiniz?
#30.07.2010 13:02 0 0 0
  • çiğnemem sanırım:D
#13.12.2012 07:40 0 0 0
  • aslında bu konu deruni bir mesele niye çiğnenmesin:Dçiğnerim ben ,gerçekten sevmişsem çiğnerim onun kaşığıyla yerim ben yaparım :D
#15.12.2012 07:52 0 0 0
  • çiğnerdim heralde sanırım galiba zannımca
#15.12.2012 07:55 0 0 0
  • zannımca olmaz ,seviyosan çiğneyecen kardeşim rajona aters hareket bu
#15.12.2012 07:57 0 0 0
  • sevdikte ne oldu :) olmamış şey hakkında yorum yapamadım net olarak :)
#15.12.2012 07:58 0 0 0
  • işte bak sorun burda sakızını çiğneydin bütün bu olasızıklar başına gelmeyecekti....
    demekki neymişşş sakızını çiğneyecen:D;)
#15.12.2012 08:02 0 0 0
#15.12.2012 08:11 0 0 0
  • bundan sona sen sen ol çiğne geç
#15.12.2012 08:53 0 0 0
  • bir kere seviyorsan berabersen bu tip şeylere zaman kalacagını sanmıyorum
    kimse sevcsigine benım sakızımı çiğne demez heralde:D

    onların aklı genelde ıssız tenhalarda olurlar
    biraz daha aratıcılık katmaya çalışırlar
    kimi zaman sahile ate şyakarlar
    kimi zaman uzaga bakarlar...ama genelde yanyanadırlar..

    sakız teferruattır:D
#15.12.2012 11:12 0 0 0
  • bence çiğnenmeli arkadaş, ne yanii
#17.12.2012 07:43 0 0 0
  • kardeşlerimle bile çiğniyoruz sevgilimin sakızını niye çiğnemiyimki :D
#04.01.2013 20:19 0 0 0
  • Çiğnerim bende seven insanın midesi bulanırmı hiç..
#11.01.2013 15:13 0 0 0
  • aslında dişini fırçalamışsa öncesinde çiğnerim :D
#16.01.2013 15:58 0 0 0
  • Çiğnerim tabiki,eşim ekmeği ağzında çiğneyip yumuşatım ondan sonrada benim ağzıma koyması beni hayata bağladı,hasta yatağımda bir kuşun yavrusunu beslediği gibi beni besleyen eşimin çiğnediği sakızı çiğnememek mümkünmü,ben onun kusmuğundan bile tiskinmem.
#18.01.2013 11:37 0 0 0
  • sevgilim veya eşim olmadığı için bilmiyorum ama olsa çiğnemem
#27.01.2013 13:34 0 0 0
  • Kardeşimin sakızını çiğnediğim oldu çiğnerim herhalde :D
#22.01.2014 17:26 0 0 0
  • Çocuklarımın bile çiğnemedim ,çiğnemem de :D
#22.01.2014 17:38 0 0 0