Sevgilinizin Sakızını Çiğner misiniz?

Son güncelleme: 22.01.2014 19:36
  • yediği kaşıktan bile yedim. neden çiğnemeyeyimki.
#22.01.2014 17:45 0 0 0
  • Aynen,sakızınıda çiğnerim,aynı kaşıklada yerim,çünkü o benim herşeyim,otuz yıllık hayat arkadaşım
#22.01.2014 19:36 0 0 0