Spor Toto Süper Lig 8 Hft Beşiktaş:2 - Manisaspor:3

Son güncelleme: 18.10.2010 21:23
  • Bu manisa bizide çarpmıştı:D
#18.10.2010 17:39 0 0 0
  • Bu Sene Kimden Ne Gelceği ,, Kimin Nası Çarpacağı Belli Olmuyp Abi ,p
#18.10.2010 17:52 0 0 0
  • İnişler ,, Çıkışlar Olacaktır..Sabırlı Olmak Lazım.



    Sabırlı olmak kolay değilki,nerede ise sahaya çıkıp ben oynayacağım.
#18.10.2010 20:29 0 0 0
  • Anlaşılan bu sene kolay maç yok..
#18.10.2010 21:23 0 0 0