Kadınlar neden dırdır ederler

Son güncelleme: 17.04.2006 11:00
  • Dünya genelindeki bir anket, kadınların en çok neler için dır dır yaptığını belirledi. Ankete göre, kadınlar erkekler istediklerini yapmadıkları için dırdırcı oluyorlar.
    Bilimadamları, erkeklerin bu hareketleri yapmaması durumunda eşler arasında kesinlikle kavga çıkmayacağına inanıyor. İşte anket sonuçlarına göre kadınların erkeklerde sinir olduğu şeylerin listesi: Görevlerini yerine getirmemesi, aşırı maç izlemesi, tembelliği, çok içki içmesi, kilo alması, çok bilgisayar oynaması, duygusuz oluşu, tuvalet kapağını açık bırakması ve yeni alınan giysileri fark etmemesi.
#07.04.2006 11:52 0 0 0
  • duygusuz oluşu ve yeni alınan giysileri fark etmemesi.

    bunlar en öneli sebeplerden bence
#07.04.2006 13:37 0 0 0
  • sonrada kadınlar dır dır yapıyolar derler kendilerinin sebeb olduğunu bilmezler
#07.04.2006 19:36 0 0 0
  • aslında çoğu zaman onlar bizi geçio walla
#07.04.2006 19:54 0 0 0
  • haklısın özlemcim,bizim adımız çıkmış erkekler
    bizden çok dedikodu yapıyorlar
#08.04.2006 13:18 0 0 0
  • katılıyorum
#12.04.2006 23:21 0 0 0
  • bence herşey karşılıklı evlenmeden önce kadında erkekde kendine çok özen gösterip satılık eşya gibi albenili oluyo..ama evlenipte bi süre geçince sihir bozuluyo kendini koyverip boşwermişliğe başlanıyor..
    nerde benim aşık olduğum insan diye düşünmeye başlandığında da dırdırlar başlıyo..
    hepimize herdaim bakımlı güzel neşeli olduğumuz günler temenni ederim..
    sağlıklı ve hoşca kalın
#13.04.2006 07:53 0 0 0
  • herkeze katılıyorum bikere adımız çıkmışya
#15.04.2006 14:47 0 0 0
  • ya bide dir dir hosumuza gidiyo
#17.04.2006 11:00 0 0 0